Gå til innhold

Dere som er 1.63 meter høy, hvor mye veier du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

54

Anonymous poster hash: 37156...ebf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

67,5 etter 3 barn. Skrekk og gru. Føler meg feit. Før barna veide jeg 52,5 og fikk høre av mannen min at jeg burde slanke meg da jeg var 55-56. Tør ikke tenke på hva han syntes nå. Jeg vil så gjerne ned i vekt, men mat og sjokolade er for godt.

Anonymous poster hash: 5fc36...baf

Skrevet

163 høy. Veier 63 og det er alt for mye. 52 er idealvekten min, men desverre har jeg ikke evne til innsats på å komme dit. Håper på 55-58.

Anonymous poster hash: e7f71...67c

Skrevet

Men når dere er på slanker'n så spiser dere mindre/spiser slankemat/teller karb/kalorier eller sulter dere. Alt ettersom. Men hva gjør dere når dere har kommet ned til den vekta dere vil mtp kosthold?

Jeg spiser + - 950 kalorier om dagen. Går ned 1 kg i uka. Men jeg kan jo ikke leve på så lite resten av livet :o

HI

Anonymous poster hash: 773c0...a88

Meg på 48, med idealvekt på 51 ca. Jeg er jo ikke på slankeren jeg da, men da jeg gikk ned fra 62-52kg kuttet ned på snacks og godteri. Og kuttet ut p-pillene :-P Babyvekten etter svangerskapet ammet seg bort selv og jeg var radmager på et tidspunkt. Jeg spiser det jeg vil og klarer og klarer fortsatt ikke gå opp i vekt.. :-(

Anonymous poster hash: e5bfe...b7d

Skrevet

Men når dere er på slanker'n så spiser dere mindre/spiser slankemat/teller karb/kalorier eller sulter dere. Alt ettersom. Men hva gjør dere når dere har kommet ned til den vekta dere vil mtp kosthold?

Jeg spiser + - 950 kalorier om dagen. Går ned 1 kg i uka. Men jeg kan jo ikke leve på så lite resten av livet :o

HI

Anonymous poster hash: 773c0...a88

Da må du få regnet ut hvor mye kroppen din trenger for å hverken gå opp eller ned. 950 hørtes altfor lite ut, selv om du skal ned i vekt. Anbefales helst ikke under 1200

Skrevet

Er 65 kg nå. Skal ned til 60-62. Da trooor jeg at jeg er fornøyd ;) Har ikke vært så liten på mange år! Etter jeg fikk største (8 år) så har jeg vært mellom 84 og 96 kg..... :o

Anonymous poster hash: af969...85c

Skrevet

Jeg er 164 cm og veier 63kg. Min idealvekt er 57-58kg. Har vært helt oppe i 71kg på slutten i begge graviditetene.

Anonymous poster hash: 07c30...aa8

Skrevet

Er 164 og har i hele mitt voksne liv veid 58. Har født tre barn og før hver graviditet har utgangspunktet vært på 58, gått opp ca 12 kg hver gang, og så ned i 58 i løpet av noen mnd. Skulle gjerne veid noen kg mindre, men det virker som om kroppen er stilt inn på denne vekten! Er en typisk "pære" med rumpe og lår, ganske smal midje men null pupper.

Anonymous poster hash: 1843f...14e
Skrevet

Jeg er 164 cm

Gikk ned fra 94-63 fra januar til desember.

I Desember sklei det litt ut og jeg gikk opp til 68kg.

Har tatt tak i problemet og er på vei nedover igjen. Veier nå 66, og jeg er fremdeles lubben. Har det meste samlet på rompe, hofter og lår.

Ønsker å gå ned til 56-57 kg. Tror jeg da vil se ganske normalvektig og slank ut.

Skrevet

53 kg jevnt fordelt, vil ikke si jeg er spesielt tynn men akurat passelig og normalvektig i forhold til høyden.

Anonymous poster hash: e11e7...6c9
Skrevet

Er 1, 59 og veier 75... gulp...

Anonymous poster hash: 14d07...d8b

Skrevet

163 og veier 58. Burde stramme meg opp litt, men ellers formøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...