Gå til innhold

Dere som er 1.63 meter høy, hvor mye veier du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 163 cm. Veide 63 kg før jeg ble gravid. Veier 70 kg nå, 30 uker på veg :-)

Anonymous poster hash: 1fb6f...f52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

164 og 42kg.

Anonymous poster hash: 4f583...d14

Skrevet

56 kg. 

Jeg er spebygd, og legger helst på meg over magen. Tåler å være 52 kg uten å se for tynn ut. 

Så jeg satser på å enten trene og omfordele kg fra mage til muskler, eller slanke meg ned i 52-53 til sommeren. 

Skrevet

Er 1.64 og veier normalt 53 kilo (er gravid nå). Det er matchvekten min. Er godt trent, har definerte muskler, pupper, hofter og rumpe. Veier jeg under 51, ser jeg for tynn ut.

Anonymous poster hash: ce012...8fd

Skrevet

59, prøver nå å komme meg ned til 54:) jeg er absolutt ikke kjempe tynn når jeg veier 55

Skrevet

48-50 kg vanligvis. Nå 53 kg (gravid uke 22).

Anonymous poster hash: 3f520...735

Skrevet

56 kg. Har hofter og rumpe, men ikke pupper.

Anonymous poster hash: 77bfe...59d

Skrevet

49 kg! Sliter så med å legge på meg :(

Anonymous poster hash: b85c1...31a
Skrevet

Nå er jeg gravid da, men før graviditeten veide jeg 53, syns det var perfekt trivselvekt for meg:)

Skrevet

Oi, jeg ser jeg har noen kilo å gå ned enda :o

HI

Anonymous poster hash: 773c0...a88

Skrevet

Slanker meg, veide 71.5 kg for snart tre uker siden, veier nå 68.5 kg. Men vil ha bort mer. Har noen babykilo igjen enda.

Før babyen jeg veide 48.5kg men nå er jeg 66kg. .. jeg trener ikke :D

Skrevet

Slanker meg, veide 71.5 kg for snart tre uker siden, veier nå 68.5 kg. Men vil ha bort mer. Har noen babykilo igjen enda.Anonymous poster hash: 773c0...a88

vil du ned til 48.5 igjen? Eller er du fornøyd me å veie 66 kg? :)

Skrevet

Jeg er rett under 60 kg. Har kiloene godt fordelt (timeglass) så bruker S/36 i klær, men vil ned igjen til 54-55 kg som er min idealvekt. Men denne gangen sitter kiloene som støpt siden minsten ikke tok puppen (prematur) og selv om jeg pumpet i seks mnd var det ikke like effektivt. Han er åtte mnd nå og vekten er rimelig stabil, så må jobbe hardt for å komme meg ned igjen.

Skrevet

Slanker meg, veide 71.5 kg for snart tre uker siden, veier nå 68.5 kg. Men vil ha bort mer. Har noen babykilo igjen enda.Anonymous poster hash: 773c0...a88

vil du ned til 48.5 igjen? Eller er du fornøyd me å veie 66 kg? :)

Jeg er ikke fornøyd med 66kg, men akkurat nå kan jeg ikke trene så ofte, jeg er Elixia medlem men har ikke fått tid til å trene seriøst , Jeg savner tiden da jeg var 48.5kg..Hva med deg? ønsker du å gå mer ned?

Skrevet

161 og veier vanligvis 56-58. Er slank og fin da, passer i alt og føler meg sterk, sunn og frisk. Nærmer jeg meg 53-52 ser jeg ikke sunn og frisk ut. Den gang eg traff min mann var jeg "syk" av forelskelse og klarte ikke spise... Deilig tid. Jeg ser dessverre bare tynn og rufsete ut på bildene.. Knis :D

Synes selv ikke det er pent å være alt for smal (spesielt ikke med for mye definerte muskler). Det blir liksom så usunt i mine øyne å ikke kune unne seg bittelitt fett på magen. Lår må man også ha. Og rumpe! For meg ligger det livskvalitet, glede og en slags styrke og intelligens i å tørre å leve godt. Spise sunt og NOK, bli METT, ikke trene for mye (det er ikke bra med for mye av noe), kose seg med en kakebit.. Egentlig kan an spise det meste, så lenge man ikke spiser det hver dag, samt ikke overspiser.

De jeg kjenner som trener mye, er veldig opptatt av kosthold (type legger ut bilder av treningstimen som er booket, den sunne lunsjen/middagsretten på Instagram hele tiden osv.) og er veldig slanke, føler jeg har et veldig anstrengt forhold, ikke bare til kropp og utseende, men også til livet generelt.

Anonymous poster hash: 278eb...63c

Skrevet

Jeg er tynn når jeg veier 60-65. Da bruker jeg str small/x-small.

Men er vel fordi det er mye muskler på kroppen. 65-70 kg er min trivselsvekt. Er 165 cm høy

Anonymous poster hash: 9120c...be0

Skrevet

Jeg er 1.60 høy og veier 74 kilo. Fødte for 3 mnd siden og har enda noen kilo igjen. Jeg vil ned til 66 kilo, da er jeg optimal, går jeg under det ser jeg for tynn ut, så 66 til sommeren er målet! :)

Anonymous poster hash: 18c4a...10f

Skrevet

vil du ned til 48.5 igjen? Eller er du fornøyd me å veie 66 kg? :)Anonymous poster hash: 773c0...a88

Jeg er ikke fornøyd med 66kg, men akkurat nå kan jeg ikke trene så ofte, jeg er Elixia medlem men har ikke fått tid til å trene seriøst , Jeg savner tiden da jeg var 48.5kg..Hva med deg? ønsker du å gå mer ned?
ja, det ønsker jeg. Kanskje ned til 58. Minst. Håper jeg får det til ;)

Skrevet

HI

Velger du kun å lese enkelte av postene? Slik jeg leser dette er at det finnes mange der ute som er ca.163, men som veier alt fra 45-85 og er fornøyd. Det er ingen vekt som er perfekt for alle selv om alle er like høye. Det er stor forskjell på beinbygning og hvor ting setter seg. Fin en vekt du er fornøyd med, ikke driv å sammenlign deg med andre!

Hadde jeg veid 45-48 hadde jeg sett syk ut, men jeg har venninner som veier 45 og er 163 som ser helt friske og normale ut (ikke anorektiske). Og venninner i samme høyde på 70 som også ser friske og normale ut (ikke tykke).

Anonymous poster hash: 36e2f...ac9

Skrevet

82. Håper å komme meg ned til trivselsvekta på 70-72.

Anonymous poster hash: 8df48...32c

Skrevet

164 høy og veier 65 kg. Bruker str 38 i bukser og s/m i overdeler. Har en del muskler, men magen er litt deigete da, men ikke så gale at jeg gidd å slanke meg ;)

Skrevet

HIAnonymous poster hash: 773c0...a88

Velger du kun å lese enkelte av postene? Slik jeg leser dette er at det finnes mange der ute som er ca.163, men som veier alt fra 45-85 og er fornøyd. Det er ingen vekt som er perfekt for alle selv om alle er like høye. Det er stor forskjell på beinbygning og hvor ting setter seg. Fin en vekt du er fornøyd med, ikke driv å sammenlign deg med andre!

Hadde jeg veid 45-48 hadde jeg sett syk ut, men jeg har venninner som veier 45 og er 163 som ser helt friske og normale ut (ikke anorektiske). Og venninner i samme høyde på 70 som også ser friske og normale ut (ikke tykke). Anonymous poster hash: 36e2f...ac9

nei, men jeg ser jo at jeg har mye å ta av. Ikke alt på samme plass men jevnt fordelt. Jeg vil jo ikke se syk ut. Men jeg merker vel når jeg er fornøyd å stopper der :) jeg sammenligner meg med alt og alle hele tiden.

Uff, det er alt man skal tenke på i all elendigheten..

Skrevet

44 kg

Skrevet

Slanker meg, veide 71.5 kg for snart tre uker siden, veier nå 68.5 kg. Men vil ha bort mer. Har noen babykilo igjen enda.

160 til vanlig, og stortsett mellom 55-57.. 66 nå - gravid. 

Anonymous poster hash: 9c982...4cc

Skrevet

Er riktig nok 1.72 høy men veier 52 :(

Anonymous poster hash: a2fa3...6b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...