Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har igjen mistet nesten alle symptomer på at jeg er gravid. Harr ikke hatt så mangen kan jeg si, men nok til at jeg legger merke til de. De symptomene jeg har igjen nå er de som kan komme av medisinene jeg tar. Har denne gangen ikke hatt oppblåst mage en gang. Kjenner det stresser meg veldig. Har hatt det i alle svangerskap utenom det førsta. Har gver gjennom svangerskap og mistet flerne ganger. For ca ei uka siden var jeg både kvalm og hadde hetetokter og frøys som en tulling. Det og er borte, kvalmen er borte. Så sitter her livredd. Skal inn i mårå å på onsdag og ta ny hcg prøve. Er 4+5.

Andre som ha opplevd å miste symtomer så tidlig, men er fortsatt gravid eller har fått.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg var i uke 5 hadde jeg ikke symptomer i det hele tatt. De kom først i uke 6 hos meg :-) så lenge du ikke blør , så bare slapp av. :-) ikke stress med å jakte på symptomer ;-)

Skrevet (endret)

Enig med Billamor! Det er så mye som skjer med kroppen nå, og det endrer seg hele tiden, mulig det er litt "stille før stormen!!" Jeg hadde lite symp, før jeg ble kvalm og uvel i uke 5-6.

Endret av Vips77
Skrevet

En ting er når det nesten ikke er symptomer og en får symptomer etterhvert. Jeg har hatt symptomer, men nesten alt er borte. Kjenner då at jeg blir redd. Hadde ikke vert redd hadde det vert på den måten dere skriver.

Skrevet

Huff, så ekkelt Kosti.. Forstår jeg det riktig at du har tatt en hcg prøve og skal inn igjen på mandag å ta ny? Da får du ihvertfall litt svar der, selv om det ikke hjelper nå.. Selv om det ikke er enkelt, er vel det beste å prøve å slappe av og ta det som det kommer. Hva går du på av medisiner?

Kan dessverre ikke hjelpe deg med noen svar med tanke på symptomer.

Skrevet

Du har jo ikke kommet så langt i svangerskapet, så prøv å slapp av og nyte det. Symptomene kommer tidsnok :-) Kanskje symptomene du opplevde forrige uke var en reaksjon på at det festet seg og svangerskapet begynte, men at de ordentlige symptomene kommer etterhvert. Jeg vet at det er lettere sagt enn gjort å roe seg ned, men det er verdt et forsøk.

Skrevet

Jeg har tatt hcg prøve som var lav, men innen for normalen. Skal inn på mandag og onsdag igjen å ta ny. Er ikke så mye annet enn å se hva de sier nei det vet eg. Kjenner det hadde vert så godt å fått gått i dvale mellomhver kontroll i steden for å bekymre seg sånn. Kjenner det gjør det ikke bedre med bekymringene nå som det i kveld har begynt å murre i magen og de murringene kommer å går og er ubehagelige. Venter bare på blødningene.

Bruker klexane, albyle og crinone for å prøve å forhindre at jeg aborterer, men ser ikke ut til at det heller virker. Begynner å bli mer redd for at vi ikke skal få til å få en sistemann.

Skrevet

Jeg sender deg en god klem jeg  :hug:

Håper dette går bra!

Skrevet

Håper det går bra! God klem til deg! Håper blødninger holder seg langt unna..

Skrevet

Jeg har tatt hcg prøve som var lav, men innen for normalen. Skal inn på mandag og onsdag igjen å ta ny. Er ikke så mye annet enn å se hva de sier nei det vet eg. Kjenner det hadde vert så godt å fått gått i dvale mellomhver kontroll i steden for å bekymre seg sånn. Kjenner det gjør det ikke bedre med bekymringene nå som det i kveld har begynt å murre i magen og de murringene kommer å går og er ubehagelige. Venter bare på blødningene.

Bruker klexane, albyle og crinone for å prøve å forhindre at jeg aborterer, men ser ikke ut til at det heller virker. Begynner å bli mer redd for at vi ikke skal få til å få en sistemann.

Jeg sender deg kjempegod klem, og krysser alt jeg har for at dette skal gå bra.

Og at du har kjempegod hcg stigning på de neste testene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...