Gå til innhold

IKM uke 7

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vinterblomst, har du noen symptomer, smerter? Ser ut som tr lar seg vente, kommer sikkert i morgen..tempen fortsetter å synke, kan ikke se at det kommer noe godt ut av dette.

Grattis til alle dere som blir foreldre i okt '14.

Så kjipt du fikk heksa på besøk!!! argh!  vel, ny pp og nye sjanser på deg! :) Lykke til!

Har hatt de vanlig symptomer på mens, littegrann murringer bare, og mage som har vært oppblåst, endel luftavgang, unnskyld  :smilorange:

OG IDAG VAR IKM DAG MED NEGATIV TEST!! Det er akkurat 14 dager siden el ble påvist, så selvf kan tr komme senere ikveld, natt.

Kan ikke huske når jeg testet positivt sist graviditet, men mener det var ikm dag, eller dagen etter..

Sterk ønsketenkning akkurat nå, men tror nok tr kommer snikende.. :(  :)

Annonse

Skulle kjøpe test på butikken isted, men der satts elvfølgelig hun kassadamen som jeg kjenner :( Da må jeg vente til imorgen med å kjøpe ny :(

Ingen TR enda, ingen murringer, ingen ømme pupper.. ingenting. Hater å leve i uvisshet!!

He he he godt å syte litt :)

Kanskje jeg løper ned i butikken rett før stengetid, da pleier det alltid å sitte en eller annen ekstrahjelp i kassa.

Kom meg aldri i butikken igår, var dødtrøtt å gikk og la meg istdet.

Ingen mens denne natten heller så idag SKAL jeg kjøpe test! Men jeg lurer på om EL var senere enn det vanlige(jeg testet jo ikke denne måneden). Og det har skjedd en gang at jeg fikk mensen 3 dager etter det vanlige, men bare èn gang.

Blir veldig spent på deg nå mamsen! Håper du tester positivt! :)

Jeg fikk tanta på besøk i dag gitt, så rakk aldri teste :(

Har gått med mye smerter siste uka, så var nesten helt sikker på at det faktisk var noe der, så skuffelsen er stor :( Vurderer en legesjekk nå... Kan ikke være normalt å ha så mye vondter før mensen?? ;p

Tok en test på jobb i lunsjen og det kom en litt sterkere strek enn en skyggestrek :)

Men jeg klarer ikke å tro at den streken jeg fikk idag er "ekte", fordi jeg har fått lurestreker før og ikke vært gravid. Skal legge ut bilde av testen når jeg kommer hjem, aner ikke hvordan jeg gjør det på mobilen :(

Annonse

Takk Krumelur :) Men jeg tør ikke helt å tro det enda, skal til legen i neste uke(for noe helt annet) og skal da spørre om test. Jeg tør liksom ikke tro på det eller glede meg for masse i tilfelle jeg mister igjen :(

Tragisk tankegang... I know.. skulle ønske jeg ikke tenkte sånn.

Har bare mistet en gang som jeg er 100% sikker på, men tror det har skjedd flere ganger før. Noen ganger har mensen vært ekstremt kraftig og med klumper, og da tenker jeg at det kan ha vært spontanaborter.

Men over til noe annet så fikk jeg en nydelig rose av min kjære idag :) Og et smykke i hvitt gull med ekte diamanter!!!!! Tror ikke han selv vet hva han kjøpte hehe, for han viste meg et kort da som det stod "diamantsertifikat" på og lurte på hva i alle dager det var :fnise:

Han hadde fått så dårlig samvittighet for at han ikke hadde kjøpt blomster til meg på valentinsdagen hihi.
(men jeg sa at jeg ikke trengte noe)

Takk for det, Mamsen! Litt lei og motløs. Er jo forsåvidt bare 4 mnd siden jeg mista, men har jo gått på første forsøk tidligere. Og vi begynte jo å prøve i august. Men men, får prøve litt til, og ta en tur til legen dersom det ikke skjer noe. I verste fall finnes det jo hjelp å få. Håper det går bra for deg :)

Har du hatt forsinket mens før vinterblomst?? Og testet fu etter el? Så spennende :D

Anonymous poster hash: f5a61...866

nei har ikke hatt forsinket mens på mange år :)

den kom snikende 3 dager etter ikm!! :(

Nå har vi prøvd 6mnd så nå vil jeg ha litt prøvefri :)

Lykke til alle sammen!!! ♡

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...