Gå til innhold

IKM uke 7

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er 3+5 idag ifølge kalenderen OM jeg er gravid.. Har så lyst til å prøve en test imorgen tidlig. Men blir så skuffet on den er negativ. Noen som har begnyt testingen? I de to siste dagene har jeg fått veldig løs mage:s håpet kanskje det kunne vøre et tegn,eller kanskje bare ettervirkningene av en bihulebetennelse i en uke. Vil så gjerne at det skal klaffe denne måneden!

Er 3+5 idag ifølge kalenderen OM jeg er gravid.. Har så lyst til å prøve en test imorgen tidlig. Men blir så skuffet on den er negativ. Noen som har begnyt testingen? I de to siste dagene har jeg fått veldig løs mage:s håpet kanskje det kunne vøre et tegn,eller kanskje bare ettervirkningene av en bihulebetennelse i en uke. Vil så gjerne at det skal klaffe denne måneden!

Jeg fikk akkurat en svak rosa strek på billigtesten! Har blitt lurt av disse strekene før, men denne kom definitivt innenfor tidsfristen.. Må innrømme at jeg skjelver:/kan det være sant????

Gratulerer!! det må jo virkelig være positivt! weeeeeeee :)

ikm dag i dag. null tegn til tante rød. ryggen verker, føler meg oppblåst og små smerter i magen, akkuratt som at noen strekker på noe. små øm i puppene og psyko trøtt og slapp. jaja smører seg med tolmodighet

Testet???? ah! jeg hadde IKKE ventet en dag over ikm hahahhahahah  :)

Annonse

Dere er heldige som ihvertfall har tegn på noe :) Jeg har ingen tegn overhodet! Ikke tegn på at mensen skal komme imorgen engang. Pleier alltid å få store vonde kviser, bli veldig oppblåst, få masse luft i magen og murringer. Men idag er det null niks nada! Begynner jo å lure på om jeg plutselig har fått mye lengre syklus eller noe...

Annonse

klarte ikke å holde meg så testet idag. og de var blenda hvite.. Har en fort syklus på 23 dager. og ifølge kalenderen er jeg på dag 25 allerede, så tenkte det ikke gjorde noe å teste på dagen, men drakk utrolig mye for å klare å gå på do da :P så det var vell ganske utvannet også... Men ifølge sånn terminkalkulator med syklus og tid for eggeløsning osv så viser den 3+6. så det vil jo si at jeg egentlig bør teste i morgen tidlig igjen? Eller bør jeg vente noen dager.. hehe

Blir jo sprø av det her, kjenner verken tegn på graviditet (untatt løs mage, men har ikke vørt et tegn før på meg.) og kjenner ikke tegn på at tanta er på vei. og DET pleier jeg å kjenne.. Men man blir jo også litt tullete i disse prøve periodene.

Endret av johanna89

Gratulerer Cristianne!!! :) Godt å høre at det klaffer for noen :)

Venter fortsatt i spenning på tanta, IKM idag. Tappen er lukket og hard.. synes det er litt rart. Men tok en test igår(utolmodige meg hehe) og den var det en super svak skyggestrek på, så den liksom kun i det rette lyset og vinkelen. Siden jeg har skrevet her inne nå så kommer sikkert tanta om en time eller to :(

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/uploads/gallery/album_7753/tn_gallery_722040_7753_880350.jpg denne testen tok jeg igår kveld:) digital viste gravid idag tidlig:D jeg kan ikke forstå det....

GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!!!!!!!!!! OH LYKKE  :strix:  :strix:  :strix:  KOS DEG MASSE!

Tusen takk for gratulasjoner:) håper virkelig dere slår følge videre! Jeg vet hvordan det er mnd etter mnd når det ikke klaffer. denne gangen var jeg forberedt på å gi opp:O Masse lykke til alle sammen! Jeg skal Ta en pause fra nettsøking og forum nå. Sist jeg var gravid slukte jeg alt meg kunne lese om graviditet og ble ganske redd. Nå krysser jeg bare fingrene for at det går bra og tar det son det kommer:)

Hei jenter! Klarer ikke holde meg unna forumet i ventetiden gitt... Har ikm på fredag, og venter i spenning. Har gått rundt med noe lignende menssmerter de siste to dagene, og puppene er så sykt ømme! Vet ikke hva jeg skal tro om det... Tok en test i går, og den var negativ. Føler det kan gå begge veier her :P

Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er vanskelig gitt! Er i min 7-8 pp nå...

Lykke til alle som venter i spenning :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...