Gå til innhold

IKM uke 7

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ser den, Mamsen! Men vanskelig å si noe om det bare er skyggestrek. Har fått det flere ganger selv på billigtester. Når er ikm da?

Jeg har fått slike skyggestreker før på strimlene fra tostreker.no, men aldri på en rfsu test. Men uansett så har jeg ingen store forhåpninger da, vet at disse skyggestrekene er noen luringer :)

IKM på onsdag, 11 dpo idag.

Annonse

Det ble bare vann og isbiter på meg på lørdag. Selv om testen var negativ 8dpo.. Er så lei denne prøvings,som ikke funker. Tok en digital idag 10 dpo men den var negativ. Var en ganske sterk strek inni da.. Hehe.men veit at det ikke betyr noe. Ja jeg er desperat og jeg klarer ikke vente :P men altså.. Håpet er vel ute for min del nå? Venter mensen neste lørdag da så får kanskje håpe litt til. Hat vondt i den ene puppen og er ekstremt humørsyk, men bortsett fra det kjenner jeg ikke mye. Litt mens smerter innimellom men det er vanlig.

håpet er IKKE ute desperate christianne  :nigo:  vent til ikm dagen ;)

jeg er også litt småuggen innimellom, men tenker det henger sammen med all sykdommen som går i disse tider!! 

Her blir det test KUN ikm dag. føler ikke for å teste heller, mest fordi jeg tror mens kommer, men også fordi jeg vet at sjansen for negativ test er størst, selv om jeg skulle være gravid. 

weeeeeeeeee så spennende vi har det  :arwen:

Endret av Vinterblomst

Er dpo 11, vondt i rygg og mage, føler meg opplåst. Noen andre som har lignende symptomer? Vil ikke teste før 14.02

Jeg er oppblåst og har vært det noen dager, regner det ikke som symptom på graviditet da jeg ofte blir slik før mens. Men hvem vet?? :)  ikke noe særlig murringer, litt bare, ingen vondter. Men regner med at det blir mer de neste dagene :) Blir test torsdag morgen her  :icon_lol:   Ved kommende mens får jeg alltid spotting kvelden før, så jeg vet sannsynligvis onsdag kveld!!

lykke til!! :rolleyes:

Når har du ikm, Vinterblomst? Her har jeg fått verdens verste kvise, helt drøy, kom for to dager siden, altså 7 dpo. Tidligere har jeg fått noen småkviser rett før mensen, men jeg vil tror jeg fikk en sånn diger lenge før forrige pp og. Har hatt murringer siden 6 dpo, sånn var det heller ikke før, men tror det var sånn forrige mnd. Hvis testen er negativ i mårra regner jeg håpet for ute. Er litt lei nå, hvorfor i satan kan jeg ikke bare bli gravid?!?

Annonse

Når har du ikm, Vinterblomst? Her har jeg fått verdens verste kvise, helt drøy, kom for to dager siden, altså 7 dpo. Tidligere har jeg fått noen småkviser rett før mensen, men jeg vil tror jeg fikk en sånn diger lenge før forrige pp og. Har hatt murringer siden 6 dpo, sånn var det heller ikke før, men tror det var sånn forrige mnd. Hvis testen er negativ i mårra regner jeg håpet for ute. Er litt lei nå, hvorfor i satan kan jeg ikke bare bli gravid?!?

Verdens største kvise, ingen tvil, du må jo være gravid! lol

Anonymous poster hash: 73220...7b7

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Ene gangen jeg var gravid fikk jeg mistanke kun fordi jeg fikk tjukt av kviser på siden av haka, så kviser kan meget vel være ett symptom :)

Hehe, bra det da:) ingen kviser her ihvertfall(ennå) Men jeg skulle gjerne lagt ut bilde av testen, men får ikke til med,mobilen:( streken er svak og den syntes ikke veldig godt på bildene. Men den er bred og rosa ihvertfall:) jeg legger ut bilde av den jeg tar i morgen, hvis den er positiv. Håper håper,håper!! Ikm er på lørdag... Men at jeg skulle være heldig etter over 2års prøving er jo litt rart å tenke på. Hadde akkurat fått resept på Provera og pergotime. Håper jeg slipper det:D

Så gøy christiane! Jeg har vært litt distansert denne pp. Prøvd å ikke stresse hverken med aksjer eller utålmodighet/testing. I dag tok det slutt. Har vært sinnsykt oppblåst på jobb og kjøpte en test på vei hjem. Mulig jeg kan skimte en ultra svak strek, men kan også være innbilning. Kommer i alle fall til å teste ut uka nå ;-) lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...