Gå til innhold

IKM uke 7

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er så merkelig følelse jeg sitter med.. en sånn merkelig ro og følelse av at jeg er gravid, selv om jeg testet negativ 10 dpo.. Skal ha mensen på mandag egentlig.. Men jeg har de siste to dagene begynt å føle meg gravid, selv om jeg ikke har noen symptomer på det.. merkelig.. sikkert bare ønsketenkning, men vi får se , blir spennende til mandag :pisk:

Jeg har det motsatt :( Føler meg mindre og mindre gravid. Akkurat nå har jeg null symptomer.. Det eneste er bittebittebitte litt sår på brystvortene. De andre gangene har jeg følt at noe er på gang, men nå føler jeg ingenting :(

Annonse

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Hehe føler nesten litt prestasjonsangst nå :P Moren min er helt ååå gleder meg til du blir gravid, i natt drømte jeg at du var gravid å ventet jente (det sa hun for noen dager siden). I dag var hun helt, åå jeg er mmisunnelig, en venninne av meg skal bli bestemor, gleder meg sånn til jeg å blir, lengter etter å bli bestemor igjen, kjenner jeg blir litt skuffet om du ikke ber gravid nå.

Ingen av søsknene mine har partner så det er kun jeg som har ett barn og foreløpig bare jeg som kommer til å lage ett til. Så vekten av barnebarnønsket ligger på bare mine skuldre foreløpig :P

Håper jeg er gravid nå, men prøvde å dempe henne litt med å si at det kan jo ta tid å at hun ikke må bli for skuffet om jeg ikke er det nå :P Hehe mødre altså ;) <3

Skal ivei å kjøpe noen tester i dag, håper på glade nyheter :)

Hvordan er det med dere, noen som skal teste snart ? :)

Jeg bare måtte teste idag 8dpo.. Den var helt hvit.. Ikke en skygge engang:( det var en sånn sensitiv test så da gikk det ikke nå heller tror jegskal i 30årslag idag så tar meg litt vin. Har vært prøver i over to år nå så det går jo ikke ann å tro jeg er gravid hele tiden. jeg gir opp dette prosjektet snart kjenner jeg:(

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Skuffa, begynner å miste håpet nå. Negativ test med cb i dag. Har ikm i morgen om syklusen min er 28 dager, ikm på tirsdag om den er 30 dager. Forrige syklus (første etter pilleslutt) var bare 26 dager lang. Skal ta en test i morgen også fordi jeg håper å kunne gi glade nyheter til kjæresten og familien min på morsdagen, men er den negatiiv da gidder jeg bare ikke å teste mere, da kommer vel TR uansett etterhvert :P

Litt seint ute, men melder meg inn her jeg også :-)
Krysser fingrene for at vi får det til nå damer.

Uke 7:

Mandag 10.Februar:

Frupedersen (pp3)

Tirsdag 11.Februar:

Miffa(pp1)

Onsdag 12.Februar:

Mamsen vil ha nr 2!(pp3)

Lilu81(pp4)

Torsdag 13.Februar

Krumelur (pp3/4 etter exu i oktober)

Fredag 14.Februar:

Vinterblomst (pp6)

Lohne (pp4)

2 store gull+1 lite?(pp3 etter MA i okt)

Lørdag 15.Februar

Søndag 16.Februar

Gravid:

Det er bare ca 54% som tester positivt 4 dager før ventet mens:)

Øker ikke til 99% før ikm dag, og ennå er det mange som ikke tester positiv før etter det ikm.

Ikke legg sånn press på dere selv fordi det er morsdag eller fordi bestemor vil! Det er nok å holde seg tilstede i sin egen hverdag :)

Jeg har selv opplevd mange typer symptomer som jeg har trodd var noe, og nå tror jeg på ingenting :) :)

uansett vil det alltid være spenning om ikke heksa dukker opp...

Lykke til dere som tester♡ gooood lørdag!

Annonse

Jeg har ingen symptomer. :sukk: 
Er ganske tålmodig av meg, men når det gjelder dette er jeg ikke det.

Mest pga. tidligere svangerskap-har blitt gravid på første forsøk 3 ganger.
Etter MA i okt. har det tatt lenger tid å bli gravid, dessverre.....

Kommer nok ikke til å teste meg før jeg har kommet noen dager over IKM. 

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Det er bare ca 54% som tester positivt 4 dager før ventet mens:)

Øker ikke til 99% før ikm dag, og ennå er det mange som ikke tester positiv før etter det ikm.

Ikke legg sånn press på dere selv fordi det er morsdag eller fordi bestemor vil! Det er nok å holde seg tilstede i sin egen hverdag :)

Jeg har selv opplevd mange typer symptomer som jeg har trodd var noe, og nå tror jeg på ingenting :) :)

uansett vil det alltid være spenning om ikke heksa dukker opp...

Lykke til dere som tester♡ gooood lørdag!

Det er trøstende å lese :) Man blir vel fort oppslukt av sin egen og andres iver ;)

Hei jenter.

har tatt en liten pause herfra, for å få noe annet å tenke på. men har ikm den 11 februar, og vanligvis har jeg den siste uka før ikm uffatlige humørsvingninger og pms fra helvete. men denne uka er ikke slik. denne uka har jeg ikke pms i det hele tatt.

for en uke siden, stakk det i magen. akkuratt som noen sto på hver side og dro for å strekke den ut, slik har det kommet og gått litt hele uka. er også uffatlig tørst, trøtt og blir fort sliten.

Gubbem har bursdag i dag, men har ikke tatt noen test. lurte på om jeg skulle teste i morgen. to dager før ikm. eller om jeg skal vente til tirsdagen og se.. det vansklige valget.

huff da, miffa. hadde det slik de to første syklusene etter at jeg tok ut spiralen.

holdt på å bli sprø. hadde mye rare lukter, ømme pupper og en haug med symptomer og tegn på at man var gravid. Er nok kroppen som skiller ut stoffer og hormoner etter pille slutt.

men det er bare å ha tolmodighet( lettere sagt enn gjort) og prøve å ikke tenke så mye på det

Da har jeg tatt test idag, trommevirvel....... jeg fikk skyggestrek! Men det fikk jeg også forrige pp så gleder meg ikke alt for masse nå :(

Hva synes dere?

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/79826-20140209-115942/

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/79827-20140209-120038/

Hvordan får jeg til å vise bildene her i innlegget egentlig? Hvet bare hvordan jeg linker :(

Gratulerer med dagen alle mødre   :roser:

Stygge  :kosteskaft:  :heks: !!!! Da Miffa og Mamma85 blir det nye muligheter neste pp! Lykke til  :rolleyes:

Mamsenvilhanr2!! spennende. må innrømme at jeg ikke ser noe, mulig jeg innbiller meg å se en skyggestrek siden du gjør det haha  :)  gleder meg til ny test om etpar dager??

her er det nok kommet de vanlige symptomene flere dager før ikm, litt smålugging i eggstokker, litt økt trykk over symfysen... alltid tegn på at tr kommer! MEN.. bare tiden vil vise  :lillesky:

Den er veldig svak, så kan godt være at jeg innbiller meg det ja hehe. Nå skal jeg ikke ta fler før på IKM på onsdag, eller kanskje jeg venter til torsdag slik at jeg ikke plutselig får tanta på kvelden eller noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...