Gå til innhold

IKM uke 7

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her går tiden sakte :( Hater å vente!!!

Men jeg tror dette faktisk kan være godt for meg, spare penger, slippe å bli skuffet når jeg ikke får strek eller å få falske forhåpninger om jeg får skyggestrek. Kanskje det roer kroppen litt?

Uansett så er det dritkjedelig :(

7 dpo idag og har kanskje funnet et nytt symptom, har bittelitt såre brystvorter.

Kanskje litt ømme brystvorter her å.. men kanskje ikke :P 5 dpo idag og jeg sprekker snart. Lurer på om jeg skal prøve en test i morgen tidlig ( en billig en). Er jo sannsynligvis ikkengravid uansett. Syntes kveldene er værst jeg, går nesten på veggen!! Akkurat fått vite at to jeg kjenner er gravide også. Burde vært glad, men kjenner det er litt vanskelig.

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Såre brystvorter her også, håper tanta ikke kommer, men forbereder meg på at den gjør det. Har murringer i magen å da blr jeg sånn buhu tanta kommer sikkert når den vil -.- 

Men håper litt likevel, umulig å la være. Utålmodig er jeg i allefall, fikk skyggestrek på mandag, men ingenting tirsdag og onsdag, bah :(

Det verste er at IKM er nok ikke neste torsdag, men fredag eller lørdag. Forrige pp kom el en dag for sent, men mensen kom likevel etter 28 dager.Så er iallfall ikke noen vits i å teste før etter helga.. Skulle være sååå chill denne mnd men går nå her og kjenner etter. Er bare 4 dpo så det jeg evt kjenner er nok innbilning ;)

Annonse

Jaja, da var første pp over for vår del.. bare å vente på 2 pp :kosteskaft:

Testet blendahvitt idag 10 dpo.  Joda, vet det fortsatt er et ørelite håp, men det er så lite at jeg gidder ikke kaste bort tid på det :sprettoy:

Bedre lykke neste pp :rolleyes:  Jeg tenker som så at for hver gang man "bommer" så er man 1 pp nærmere den hvor det klaffer :klovn:

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Jaja, da var første pp over for vår del.. bare å vente på 2 pp :kosteskaft:

Testet blendahvitt idag 10 dpo.  Joda, vet det fortsatt er et ørelite håp, men det er så lite at jeg gidder ikke kaste bort tid på det :sprettoy:

Bedre lykke neste pp :rolleyes:  Jeg tenker som så at for hver gang man "bommer" så er man 1 pp nærmere den hvor det klaffer :klovn:

Ikke gi opp, det er heller unntaket enn regelen at folk får positiv test før ikm :)

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Mja, rundt 25 prosent elns blir gravide på 1 pp, så lov å håpe litt ;)

Ja har testet hver dag siden mandag hahahaha (flaut), fikk skyggestrek på mandag en liten stund etter testen var tatt. Negative tester tirsdag, onsdag og i dag :P

Men gir ikke opp håpet, ikm er ca søndag tror jeg (trodde først det var 11 februar, så egentlig hører jeg kanskje hjemme i en annen ikmtråd, men jaja) og alle gangene jeg har hatt positive tester før i livet så har det skjedd etter Ikm :) Har en del symptomer også så er enda spent :)

Forrige gang traff vi på tredje pp. men nå er vi på den 8 eller 9 mistet tellingen.. Har en gutt som nettopp har blitt et år. Har mistet to ganger ila av høsten.. så nå håper vi det sitter denne mnd.. IKM er den 13 januar.. men kanskje pluss 2 dager.. og skal ikke teste før neste mandag har jeg bestemt, da jeg har blitt testoman fra desember av :P og blir litt dyrt i lengden. hehe

Annonse

Mange spente damer ser jeg :)

lykken snur ikke før ikm er der!!!!

Lykke til alle :) og vi må ikke gi opp det er faktisk normalt å vente i månedsvis :)♡ vi er bare veldi flaksne vi som har fått på første forsøk ♡

stå på og lev livet imens du venter ;)

her er det ennå en uke å vente! :)

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Jeg får bare teite grå skyggestreker -.-

Skal få kjæresten til å kjøpe tester i morgen av en annen type enn doc morris testene.

Vi er litt overivrige på å håpe at det har klaffet i 1pp fordi ingen av oss egentlig likte prøveperioden, sex føltes veldig ut som plikt plutselig :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...