Gå til innhold

IKM uke 7

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for svar Mamsen vil ha nr2  :)

Jeg ringte til blodbanken for sikkerhetsskyld, og de sa at det var lurest å la være å gi blod når en forsøkte å bli gravid. Det var med tanke på jernlager osv :)

Ja det er jo faktisk ganske logisk hehe :) Har selv lavt ferritinnivå og går på jerntabletter. Har vært så sliten, trøtt og svimmel i det siste, og det var jo ikke rart det når jeg nesten var tom for jern!

Vi begynte med aksjelegging allerede dagen etter endt mens, som sagt så er det mannfolket som styrer denne perioden hehehe. Men har godt greit så langt, føles ikke som plikt sex når det er han som styrer showet :fnise: Jeg håper og tror at dette blir den pp jeg blir gravid! Har hatt el lignende slim nå i flere dager og det blir bare mer. (egentlig er det litt irriterende fordi jeg må gå med bleie, som min sønn sier hehe)

I forrige pp var jeg egentlig ganske tørr der nede..

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Vi begynte med aksjelegging allerede dagen etter endt mens, som sagt så er det mannfolket som styrer denne perioden hehehe. Men har godt greit så langt, føles ikke som plikt sex når det er han som styrer showet :fnise: Jeg håper og tror at dette blir den pp jeg blir gravid! Har hatt el lignende slim nå i flere dager og det blir bare mer. (egentlig er det litt irriterende fordi jeg må gå med bleie, som min sønn sier hehe)

I forrige pp var jeg egentlig ganske tørr der nede..

Her har vi også humpa ivei daglig siden mens. Jeg er eeeegentlig litt lei hehe :P Leste på en nettside i dag ( ikke for å gi noen falske forhåpninger) at hvis man blir gravid kan man fortsette å ha slimete utflod etter EL pga endringer der inne. Trenger ikke bety noe som helst, men spennende å vite kanskje ;)

Håper vi alle snart har en liten en i magen:)

Annonse

Har ikke de store forhåpningene denne mnd jeg heller. Har ikke eggleder på den siden egget sannsynligvis slipper fra. Det skal jo være mulig likevel, sier de, men har ikke trua. Men må jo bare prøve. Er litt mer avslappa denne pp, siden jeg liksom ikke regner med at det skal gå. Forrige mnd var jeg sikker på at vi skulle treffe blink, og ble dritskuffa...

Sånn har jeg hatt det flere måneder Krumelur! Har liksom ikke noen forhåpninger, men siste uken er alltid spennende, og har hatt masse symptomer, litt mindre og ingenting, og har trodd at alt dette var en graviditet

:-D  Lett å si at en ikke skal bli skuffa, men så lett å bli likevel 

-_-

La oss håpe at vi alle får en spire før eller siden!  :rolleyes:  :hjertesmil:

Annonse

Da var EL over og ventetiden har begynt... igjen. Først må vi vente og se om el kommer, og så må vi vente og se om tr kommer. Urettferdig dette her altså hehe.

Men men, sånn er det bare :)

Har ikke testet denne måneden da, eller tempet, har bare lagt merke til at el slimet faktisk kom denne måneden! Det gjorde det jo ikke i forrige pp.

Vi har ihvertfall hatt sex hver dag, så håper at noen svømmere finner den riktige veien :fnise:

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Ble litt usikker på om ikm egentlig er 9 februar istedet for 11 februar :P Men men xD

Det skjer mye i magen om dagene nå, puppene også :D Så jeg er kjempespent på om jeg kan være gravid nå! :)

Vi har gjort vår beste hver dag, men onsdag nå så ga vi opp å humpe daglig mer, fordi vi ikke orket mer pliktsex hehe. Så håper mistanken min er rett, at det er en liten reke i magen <3

Spennende Miffa, noen ganger kan jo en sånn mistanke være helt reell!  :rolleyes:  selv om det er tidlig å vite..

Vi krysser det vi har for at det har smeltet to celler sammen  :hjertesmil:  :hjertesmil: og gir oss spire i magen!

Nå skal vi "faste" noen dager dag mannen skal ha med prøve til gyn til uken hihi 

Riktig god helg  :kaklehone:  

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Åh jeg gleder meg så innmari til jeg blir gravid/ om jeg er gravid ! Den babyen vi etterhvert får har vært elsket allerede før den var laget <3 Jeg gleder meg, kjæresten, vennene våre og foreldrene mine, vi venter alle i spenning :D Det er en helt fantastisk flott del av livet dette, hele prossessen er så herlig ! :)

Tror jeg kjenner ekstra på dette fordi sønnen min var ett "uhell" som bare var ønsket av meg og jeg måtte gå gjennom alt alene, med perioder av redsel og tvil hele veien.  Så har jeg vært gjennom to aborter som jeg ikke ønsket selv, men hvor jeg tok mest hensyn til mennene (ble gravid på prev). 

Ingen av de tre gangene jeg har vært gravid har noen annen enn meg vært glad for det.

Derfor føles det så fantastisk å planlegge baby og prøve på det, når alle ønsker det og lengter etter det. Gleder meg til å være gravid uten å være alene og tvile, ha en mann som vil kjenne på sparkene og være med på fødsel. Å ikke være alene når barnet er født.

Alt og masse mere jeg sikkert ikke kommer på i farta gleder jeg meg til.

Måtte bare dele den intense lykkefølelsen jeg fikk nå og superhåpe at vi er mange i denne gruppa som snart får en positiv test, inkludert meg ;)

Du har jo masse gode symptomer Miffa :)

Håper på at ømhet er et bra symptom, ingen andre foreløpig da :(

1 dag er litt tidlig ja Krumelur hehe, men det er vel mine 4 også :fnise:

Vi får bare krysse fingrene for mere vondter og ubehageligheter XXX :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...