Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det bryter vel strengt tatt med norsk lov å bruke barn som arbeidskraft, og fosterbarn kun for inntektens skyld. Dermed kunne det vel vært en hjemmel for å gå bak anonymknappen for å riste litt i HI der?

Anonymous poster hash: d2320...a7f

Hei!

Ja, jeg er enig i at det ikke er pent å tulle med temaer som dette. Men det bryter ingen regler, så det er dessverre ikke noe vi kan gjøre med dette svaret.

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Reglene sier: "Spam og tulleinnlegg. Profiler/tråder som er opprettet kun til spam og "tull" kan bli slettet uten varsel"

Dette er e tråd som er en trolletråd og som ikke er reell. Oppga svar #28 (som ble skrevet av HI i tråden) for å underbygge at tråden bare var tull!

Følger dere ikke den regelen?

Anonymous poster hash: 2ccb0...5e3

Hei!

Ja, jeg er enig i at det ikke er pent å tulle med temaer som dette. Men det bryter ingen regler, så det er dessverre ikke noe vi kan gjøre med dette svaret.

Brukermoderator

Reglene sier: "Spam og tulleinnlegg. Profiler/tråder som er opprettet kun til spam og "tull" kan bli slettet uten varsel"

Dette er e tråd som er en trolletråd og som ikke er reell. Oppga svar #28 (som ble skrevet av HI i tråden) for å underbygge at tråden bare var tull!

Vi følger den regelen, og sletter mye som er spam og tull, men som regelen sier så kan slike tråder slettes. Det betyr ikke at alt vi mistenker at er tull fjernes. Da er jeg redd det ville bli lite liv her inne til tider :) Som mange andre tråder her inne, har vi diskutert denne, og valgt å la den stå. Den inneholder en del gode poenger, selv om det sannsynligvis er trolling.

Himmel og hav

Brukermoderator

Hei!

Brukermoderator

Vi følger den regelen, og sletter mye som er spam og tull, men som regelen sier så kan slike tråder slettes. Det betyr ikke at alt vi mistenker at er tull fjernes. Da er jeg redd det ville bli lite liv her inne til tider :) Som mange andre tråder her inne, har vi diskutert denne, og valgt å la den stå. Den inneholder en del gode poenger, selv om det sannsynligvis er trolling.

Himmel og hav

Brukermoderator

Gode poenger? Som hva? At det er gøy å trolle med omsorgssvikt og fosterhjem?? Det e bare trist at slike tråder får stå når det åpenbart er trolling om et så sårbart tema som omhandler barn i grusomme situasjoner.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...