sug lut Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 http://www.forlagsliv.no/ingvarambjornsen/2014/01/17/norsk-kongo/
Gjest Kira Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Det var veldig godt skrevet. Innimellom har man behov for å se ting fra den andre siden.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Han har et meget godt poeng, uansett hvordan man nå ser på saken ellers. Men du, jeg ser du har lagt den ut på "Gaustad-forumet"- tror du virkelig du får noen vettuge svar der?
sug lut Skrevet 18. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2014 Han har et meget godt poeng, uansett hvordan man nå ser på saken ellers. Men du, jeg ser du har lagt den ut på "Gaustad-forumet"- tror du virkelig du får noen vettuge svar der? Det slenger jo en og annen smarting der inne blant de uhelbredelig sinnsyke, og jeg er optimist så tidlig på formiddagen.
frk Nilsen Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 Han har et meget godt poeng, uansett hvordan man nå ser på saken ellers. Men du, jeg ser du har lagt den ut på "Gaustad-forumet"- tror du virkelig du får noen vettuge svar der? Det slenger jo en og annen smarting der inne blant de uhelbredelig sinnsyke, og jeg er optimist så tidlig på formiddagen. Ikke sikkert de forstår teksten....
sug lut Skrevet 18. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2014 Han har et meget godt poeng, uansett hvordan man nå ser på saken ellers. Men du, jeg ser du har lagt den ut på "Gaustad-forumet"- tror du virkelig du får noen vettuge svar der? Det slenger jo en og annen smarting der inne blant de uhelbredelig sinnsyke, og jeg er optimist så tidlig på formiddagen. Ikke sikkert de forstår teksten.... Men det er jo underholdende i seg selv. Og som sagt, de få smarte som av uforståelige grunner velger å bli på Gaustad er det jo hyggelig å dele med.
frk Nilsen Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 Han har et meget godt poeng, uansett hvordan man nå ser på saken ellers. Men du, jeg ser du har lagt den ut på "Gaustad-forumet"- tror du virkelig du får noen vettuge svar der? Det slenger jo en og annen smarting der inne blant de uhelbredelig sinnsyke, og jeg er optimist så tidlig på formiddagen. Ikke sikkert de forstår teksten.... Men det er jo underholdende i seg selv. Og som sagt, de få smarte som av uforståelige grunner velger å bli på Gaustad er det jo hyggelig å dele med. Godt poeng
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. januar 2014 #9 Skrevet 18. januar 2014 Godt innlegg av Ambjørnsen. Gaustadforumet.. haha.
På Hengende Håret Skrevet 18. januar 2014 #11 Skrevet 18. januar 2014 Det er godt at noen er flinke til å få skrevet ned det mange tenker. Jeg blir bare forbanna når jeg ser hvor mye de skriver om den saken, og nekter å lese mer. Hvor mye oppmerksomhet er bortkastet på den saken som kunne blitt brukt på sååå mange bedre saker. Blir sint bare jeg tenker på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå