Babykilo Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 4-åringen og 7-åringen sitter og ser på tv. Var visst spennende, for eldste utbryter: Fy fader! Yngste: Det er ikke lov å si. Eldste: Det bestemmer ikke du. Y: Det er ikke pent å si. E: jo. Jeg sier hva jeg vil. Y: men det er ikke lov! E: Det er 7-års grense på å si det. Y: ...(ser skeptisk ut) E: Det står i bibelen, så da er det sant. Fy fader! Hører med til historien at ingen av oss er flittige bibellesere... ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 søt liten historie:). men selv om dere ikke er "bibellesere" som du sier,synes du det er ok at et barn banner? Anonymous poster hash: f88bb...053
monson Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 søt liten historie:). men selv om dere ikke er "bibellesere" som du sier,synes du det er ok at et barn banner? Anonymous poster hash: f88bb...053 Fy fader? går det under banning? hadde det vært "fy faen" så vill jeg si det hadde vært å banne men, ikke "fy fader". Men, det er hva jeg mener og tenker
Babykilo Skrevet 18. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2014 Hehe, nei, det syns jeg ikke. Og dette uttrykket er vel et av de som ligger i grenseland for min del. På linje med 'herregud' som for meg også er litt der i grenseland. I dette tilfellet brøt jeg ikke inn. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå