Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Fins det? Trenger så sårt no mammaklær, men helst ikke standard H&M klær... Anonymous poster hash: 95d6e...fee
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Tror det ligger en på glasmagasinet. Har ikke vært der på en stund, så er usikker om den fortsatt ligger der... Anonymous poster hash: d3ab2...123
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Tror det ligger en på glasmagasinet. Har ikke vært der på en stund, så er usikker om den fortsatt ligger der... Anonymous poster hash: d3ab2...123 Ko den ligger der. Så er det en butikk på Majorstua (Den kule mage?). Handlet litt på begge sist men endte på hm. Mye dyrere og ikke spesielt finere. Da er utvalget mye bedre på nett. Anonymous poster hash: 75bfc...61f
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Ok! Takk for svar da. Fant en nettside som heter happymum som jeg kommer til å handle på. Men tenkte hvis det fins noe i Oslo området så slapp jeg vente på posten. Anonymous poster hash: 95d6e...fee
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Det ligger en på Majorstua som heter Svangerskapet - helt ok klær, men jeg synes endel blir litt for damete.. Men man kan finne noe fint innimellom:) Anonymous poster hash: 764ba...eb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå