Gå til innhold

Hva er egentlig meningen med livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en fantastisk mann og to nydelige små som betyr mer for meg enn noe annet. Jeg har god utdannelse og arbeidserfaring, jeg har gjort karriere. Men jeg finner ikke meningen med livet! Jeg har blitt syk, både fysisk og psykisk. Og nå har ingen bruk for meg det lille jeg kan bidra. Ikke kan jeg få ufør heller, for jeg er jo for ung. Jeg får god oppfølging, men det tar tid. Jeg ser ingen grunn til å ha det sånn som dette. Aller helst vil jeg grave med ned og ikke komme frem igjen. Bare få være i fred. Fri fra alle burde burde burde skulle ha gjort.

Anonymous poster hash: 3b983...954

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meningen med livet er å leve et liv med mening :)

.....mener jeg ;)

Anonymous poster hash: c9f4c...bc8
Skrevet

Hva mangler i livet ditt føler du??

Anonymous poster hash: 7ebf1...765

Skrevet

Meningen med livet er å bli sånn ca lykkelig.

Det finnes mange veier til lykke, hva som gjelder for deg vet bare du.

Anonymous poster hash: e344e...7bf
Skrevet

Jeg har en fantastisk mann og to nydelige små som betyr mer for meg enn noe annet. Jeg har god utdannelse og arbeidserfaring, jeg har gjort karriere. Men jeg finner ikke meningen med livet! Jeg har blitt syk, både fysisk og psykisk. Og nå har ingen bruk for meg det lille jeg kan bidra. Ikke kan jeg få ufør heller, for jeg er jo for ung. Jeg får god oppfølging, men det tar tid. Jeg ser ingen grunn til å ha det sånn som dette. Aller helst vil jeg grave med ned og ikke komme frem igjen. Bare få være i fred. Fri fra alle burde burde burde skulle ha gjort.

Anonymous poster hash: 3b983...954

Jeg har dessverre ikke noe svar på hva som er meningen med livet. Den personen som kan forklare meningen, hadde garantert blitt rik og berømt. Likevel har jeg erfart at det hender at det oppstår situasjoner i livet som virket totalt meningsløse der og da.

Etterhvert som tiden går, kan man ofte se tilbake på disse meningsløse, forferdelige opplevelsene  og dra nyttige erfaringer ut ifra dem. Jeg tenker at man må vite hvordan det er å være ulykkelig for å vite hvordan det føles å være lykelig.

Det jeg prøver å si er at selv om situasjonen din føles total meningsløs nå på dette tidspuknt, er det likevel store muligheter for at du etterhvert kan se hvordan denne kampen kan komme til nytte senere i livet. Kanskje dine erfaringer kan hjelpe andre i samme situasjon, eller du kan komme sterkere tilbake når du ikke føler deg som et offer for urettferdigheten lenger.

Anonymous poster hash: c80e6...e94

Skrevet

For meg har alltid meningen vært min egen familie - og nå står jeg der at det er det jeg trolig aldri får.

Jeg er ellers i din situasjon, HI, god utdannelse, men er blitt syk.

Så i øyeblikket greier jeg ikke å finne ut hva meningen med livet er. Jeg må i så fall omdefinere absolutt alt jeg noengang har trodd. Jeg har vanskelig for å finne noe jeg kan finne like stor mening i som egen familie.

Anonymous poster hash: 3126f...18b
Skrevet

Det er å gi livet mening.

Anonymous poster hash: 69356...b58

Skrevet

Kjærlighet.

Anonymous poster hash: df376...6d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...