cecilies mamma Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 er dere/ barna fornøyde med det? kan dere se film på det, ex via netflix? blir veldig glad for svar
cecilies mamma Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #2 Skrevet 17. januar 2014 noen som helst erfaring? beklager innlegget kom to ganger!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Hadde, men hadde problemer med å få nett, deretter sluttet den å virke etter to mnd,. Var trolig uheldig med kurio brettet som ble kjøpt. Barna har nå mini iPad, stor fornøyd og har netflix Anonymous poster hash: d78c2...afb
cecilies mamma Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2014 tusen takk for svar! min minste har veldig lyst på et nettbrett for å spille og se film, fikk nå mulighet til å kjøpe et kurio brett til redusert pris .. men er usikker på om det er verdt pengene ?? har dessverre ingen mulighet til å kjøpe et "vanlig" nett brett den nærmeste tiden..
Brennheite Badeand Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Hadde droppa kurio. Vi har det, og den er utrolig treig. Ville heller gått for et annet nettbrett.
cecilies mamma Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2014 takk for svar da sparer vi heller en stund til og venter eventuelt på salg
super* Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 Vi har den nyaste kurioen, kurio 10 trur eg det heter, den er ikke treg eller noe problemer med 😊
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #8 Skrevet 17. januar 2014 her kan du få vårt....gutten på 7 ville ikke bruke det...tregt, foreldrekontroll på alt, og ja, helt ubruklig.... Anonymous poster hash: 401b7...ad8
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. januar 2014 #9 Skrevet 17. januar 2014 Jeg ville ikke kjøpt det igjen. Begge våre fikk. Lillebror fikk nytt på idiotforsikring, men de hadde ikke kurio så vi kunne få et annet. Jeg jublet inni meg og tok imot. Han er veldig fornøyd og spiller ofte. Storesøster spiller veldig sjelden på sitt. De er ikke fornøyd med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå