Gå til innhold

5:2 dietten- noen som går/har gått på den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker det? Har tenkt å prøvd det fra søndag. Men virker den? Tenker at å faste to dager i uka vil gå greit!

Anonymous poster hash: d648e...783

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Og tar gjerne tips til dagsmeny på fastedagen:)

Skrevet

Har og hørt noe om dette her... høres for godt ut til å være sant...! 

Skrevet

Huff ja, det er vel ofte det?

Skrevet

Ja jeg har gjort det, men det er ikke først og fremst for å gå ned i vekt. Det var mer at jeg følte meg tungt i kroppen og ville gi kroppen mulighet til å rense seg. Jeg har også begynt med å lage mye juice av grønnsaker og frukt + ingefær og er nå full av energi. Fastedagene er uproblematiske og jeg spiser mye mindre usunn mat på de andre dagene også da lysten er mye mindre. Har også gått ned i vekt, men det har ikke vært hovedfokus. Jeg har hatt en slik rutine i tre måneder nå og kommer helt klart til å fortsette da jeg opplever store positive fordeler.

Anonymous poster hash: 037cf...040
Skrevet

Anonymous poster hash: fd21f...405

Skrevet

Ja jeg har gjort det, men det er ikke først og fremst for å gå ned i vekt. Det var mer at jeg følte meg tungt i kroppen og ville gi kroppen mulighet til å rense seg. Jeg har også begynt med å lage mye juice av grønnsaker og frukt + ingefær og er nå full av energi. Fastedagene er uproblematiske og jeg spiser mye mindre usunn mat på de andre dagene også da lysten er mye mindre. Har også gått ned i vekt, men det har ikke vært hovedfokus. Jeg har hatt en slik rutine i tre måneder nå og kommer helt klart til å fortsette da jeg opplever store positive fordeler. Anonymous poster hash: 037cf...040

Hva spiser du på fastedagene?

Skrevet

Ja jeg har gjort det, men det er ikke først og fremst for å gå ned i vekt. Det var mer at jeg følte meg tungt i kroppen og ville gi kroppen mulighet til å rense seg. Jeg har også begynt med å lage mye juice av grønnsaker og frukt + ingefær og er nå full av energi. Fastedagene er uproblematiske og jeg spiser mye mindre usunn mat på de andre dagene også da lysten er mye mindre. Har også gått ned i vekt, men det har ikke vært hovedfokus. Jeg har hatt en slik rutine i tre måneder nå og kommer helt klart til å fortsette da jeg opplever store positive fordeler. Anonymous poster hash: 037cf...040

Hva spiser du på fastedagene?

Frokost er en juice på 100 kcal. Lunsj er en brødskive med et egg 150 kcal, og middag er grønnsakswok uten kjøtt.

Anonymous poster hash: 037cf...040

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...