Ugl@ ruger... Skrevet 17. januar 2014 #27 Skrevet 17. januar 2014 Man forklare ting sånn som de er på en måte som er tilpasset barnet og alderen. Gjelder både hvordan babyen kommer inn i magen og ut av magen. Had noen runder med den praten der, like festlig hver gang...kremt... Stakkars mannen blir veldig flau og ubekvem, så han rømmer og overlater den jobben til meg.
Zaphira Skrevet 17. januar 2014 #28 Skrevet 17. januar 2014 Jeg fortalte sannheten til min treåring og det angrer jeg på pittelitt nå kjenner jeg... Jeg hentet henne for tre dager siden fra barnehagen og da sto det 2/3 voksne og en skokk med barn rundt henne i barnehagen og midt i flokken der sto min treåring og igjenfortalte at mamma har sagt at babyer kommer derfra, pekte og illustrerte ivrig på underlivet med strømpebuksa si nede på knærne og de sa neei, åjoooda rope min treåring og var i ferd med å dra ned trusa da hun fikk øyet på meg, for da skulle hun vise ytterligere hvor babyer kom ut ifra. Da kjente jeg at hodet mitt ble rødt, og en smule varmt. Dere som sier sannheten, er herverd advart
Ugl@ ruger... Skrevet 17. januar 2014 #29 Skrevet 17. januar 2014 Jeg fortalte sannheten til min treåring og det angrer jeg på pittelitt nå kjenner jeg... Jeg hentet henne for tre dager siden fra barnehagen og da sto det 2/3 voksne og en skokk med barn rundt henne i barnehagen og midt i flokken der sto min treåring og igjenfortalte at mamma har sagt at babyer kommer derfra, pekte og illustrerte ivrig på underlivet med strømpebuksa si nede på knærne og de sa neei, åjoooda rope min treåring og var i ferd med å dra ned trusa da hun fikk øyet på meg, for da skulle hun vise ytterligere hvor babyer kom ut ifra. Da kjente jeg at hodet mitt ble rødt, og en smule varmt. Dere som sier sannheten, er herverd advart Haha....man bør kansje se an barna litt ja. Men de er herlig uskyldige i den alderen og totalt blottet for bluferdighet.
Nullstress;) Skrevet 17. januar 2014 #30 Skrevet 17. januar 2014 Jeg fortalte min tre år gamle sønn at jeg ikke husket. Det ville han få vite ved en senere anledning uansett. Det er ikke alt en treåring bør vite At du ikke husket?for et svada svar!Husk at han er 3 år,bare han får et godt svar så er han fornøyd! Anonymous poster hash: e8b8a...da3 Vi leste bok om da tassen får en søster. Sa at det var så koselig når han lå i magen min og at den var sååå stor. Da han spurte om hvordan han kom ut, sa jeg at jeg ikke husket. Så leste vi vidre i boken. Da han igjen spurte da jeg gikk med hans søster (han var da 5.5 år) forklarte jeg det litt nærmere Han kommer nok ikke som voksen til p se tilbake på den gangen han var tre år og mamma løy for han at andre forklarer hvordan babyer kommer ut når de er så små, er helt opp til en hver. Jeg mente da (for min sønn) at det er ikke noe han trengte å vite "detaljene" i, da han var så liten. Slikt er opp til en hver
ærlig talt Skrevet 17. januar 2014 #31 Skrevet 17. januar 2014 Jeg lærer mine barn at man skal fortelle sannheten, så hvorfor skal ikke jeg gjøre det samme? Mine barn er 4 og 5 og har i mange år visst om at babyen kommer ut av tissen, men at babyen også kan opereres ut (så viser jeg ks-arret). Jeg vet ikke hvor mange tusen spørsmål jeg har fått om alt det som har med svangerskap å gjøre, men jeg har aldri tatt noen lette utveier. Jeg har faktisk forklart befruktningsprosessen detaljert, etter barnas ønske.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #32 Skrevet 17. januar 2014 Moderert sannhet er nok det beste. 4-åringen spurte hvordan barn kom inn i magen, så da sa jeg som sant var at pappatissen må inni mammatissen. Fikk bare til svar at; "Mamma, det der kunne du ha spart deg for. Men jeg må gå og fortelle det til Tante og Onkel for de trenger barn!" (Hjelpes! Gutten er 4 år! Hvordan skal dette gå?!) Anonymous poster hash: 3f340...e08
Mother Gothel Skrevet 17. januar 2014 #33 Skrevet 17. januar 2014 Moderert sannhet er nok det beste. 4-åringen spurte hvordan barn kom inn i magen, så da sa jeg som sant var at pappatissen må inni mammatissen. Fikk bare til svar at; "Mamma, det der kunne du ha spart deg for. Men jeg må gå og fortelle det til Tante og Onkel for de trenger barn!" (Hjelpes! Gutten er 4 år! Hvordan skal dette gå?!) Anonymous poster hash: 3f340...e08 Den skulle ikke være anonym
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #34 Skrevet 17. januar 2014 Jeg husker jeg spurte moren min om hvor lang tid man brukte på å føde. Jeg fikk til svar:" nei, altså, når de først er på tur ut så går det jo på en, to, tre". Husker jeg gruet meg til fødsel helt til jeg fikk det svaret. Hmm, det tar jo tre sekunder å føde. Ingen ting å grue seg til. Jeg gikk vel på barneskolen. Men jeg skjønnte jo etter jeg ble større at det går jo litt lenger tid. Det ble vel langt unna spørsmålet dette her... Si det som det er du! Anonymous poster hash: 08a39...5da
Ugl@ ruger... Skrevet 17. januar 2014 #35 Skrevet 17. januar 2014 Moderert sannhet er nok det beste. 4-åringen spurte hvordan barn kom inn i magen, så da sa jeg som sant var at pappatissen må inni mammatissen. Fikk bare til svar at; "Mamma, det der kunne du ha spart deg for. Men jeg må gå og fortelle det til Tante og Onkel for de trenger barn!" (Hjelpes! Gutten er 4 år! Hvordan skal dette gå?!) Anonymous poster hash: 3f340...e08 Haha,...hysterisk festlig. Ser for meg en gravalvorlig 4 åring belære onkel og tante om hvordan babyer lages her.... De er festlige i den alderen.
Mother Gothel Skrevet 17. januar 2014 #36 Skrevet 17. januar 2014 Moderert sannhet er nok det beste. 4-åringen spurte hvordan barn kom inn i magen, så da sa jeg som sant var at pappatissen må inni mammatissen. Fikk bare til svar at; "Mamma, det der kunne du ha spart deg for. Men jeg må gå og fortelle det til Tante og Onkel for de trenger barn!" (Hjelpes! Gutten er 4 år! Hvordan skal dette gå?!) Anonymous poster hash: 3f340...e08 Haha,...hysterisk festlig. Ser for meg en gravalvorlig 4 åring belære onkel og tante om hvordan babyer lages her.... De er festlige i den alderen. Jepp. Han har hatt forelesning. Dette er snakk om et ungt par som er veldig åpne om sex sånn generelt, men du skulle sett de ble røde i fleisen begge to! hahaha. At jeg ikke filma det!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #37 Skrevet 17. januar 2014 vi bor på gård og barna har sett fødsler siden de knapt kunne gå så det er ikke et spørsmål engang, har bare sagt det er likens hos mennesker, det er helt naturlig for dem! I vår var hun på 6 lammevakt mens jeg måtte gjøre noe inne også, kom å sa fra når søya la seg ned for å presse og hun så såvidt i lammet. Anonymous poster hash: b84c2...c85
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #38 Skrevet 17. januar 2014 At den kommer ut av en blodig vagina. Anonymous poster hash: 0482a...c21
Mother Gothel Skrevet 17. januar 2014 #39 Skrevet 17. januar 2014 At den kommer ut av en blodig vagina. Anonymous poster hash: 0482a...c21 Hahaha, nå så jeg for meg en eller annen skrekkfilm med vampyrfødsler
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #40 Skrevet 17. januar 2014 Barnet mitt på 7 år tror enda de kommer ut av navelen. .. Anonymous poster hash: d92cb...30a
Mother Gothel Skrevet 17. januar 2014 #41 Skrevet 17. januar 2014 Barnet mitt på 7 år tror enda de kommer ut av navelen. .. Anonymous poster hash: d92cb...30a
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #42 Skrevet 17. januar 2014 Jeg kan faktisk huske at mamma fortalte meg om disse tingene da jeg var liten. Jeg kan ha vært rundt 5 år tror jeg. Jeg husker hun sa at pappaen måtte putte tissen inn i mammaen sin tiss for å plante et frø. Jeg husker jeg sa det hørtes ekkelt ut, og at hun sa at neida der inni var det varmt og mykt å være. Som barn tenker man jo ikke seksuelt på dette i det hele tatt. Det ble helt naturlig og jeg forestilte meg det varme og myke som å ligge inntullet i dynen min i sengen min.. Jeg koblet jo ikke til noe som helst av seksuelle følelser eller at noe bar pinlig sånn som vi tenker i dag. Jeg tror at når foreldre forteller dette til barn så blir det bare helt naturlig, som alt annet man lærer, på samme måte som at det kommer lys fra lampen fordi den er koblet til strøm i veggen liksom. Jeg er derfor ikke redd for å bare fortelle sannheten til mine barn når den tid kommer. Det er ikke pinlig når de ikke har noen forutsetninger for å forstå hva som er pinlig. Jeg husker også at mamma sa det var litt vondt når babyen kom ut og at jeg spurte om hun kunne knipe meg i armen så vondt det gjorde. Da hun ikke kunne det ble jeg litt engstelig for å gjøre dette selv og ville helst adoptere.. Haha Anonymous poster hash: 994c5...19b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå