Gå til innhold

Kan jeg gå med denne kjolen i bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har ikke peiling på klær og nok av penger. Kjøp en bunad! Den kan brukes i nesten alle anledninger. Du slipper å kjøpe ny til stadighet og vet du kommer til å se flott ut.Anonymous poster hash: aa144...4cf

Jeg kommer ikke til å gå i bunad i Australia i Juli måned nei... Anonymous poster hash: 6c57f...447
Hvorfor ikke? Du hadde sett flott ut og i juli er det ikke spesielt varmt heller. I juli blir det for eksempel gjerne en maksimaltemperatur på ca 16 grader i Sydney. Perfekt bunadvær!Anonymous poster hash: aa144...4cf

Javel. Men nå har det seg sånn at jeg ønsker en ny kjole. Nettopp derfor opprettet jeg denne tråden. Anonymous poster hash: 6c57f...447
den ville jo vært ny ;)

Selvfølgelig går du i hva du vil. Ingen kommer til å snakke stygt om deg selv om du velger den første kjolen heller. Den var ikke så gal selv om jeg synes den så ut som en sekk.

Anonymous poster hash: aa144...4cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å bestille skreddersydd selskapskjole på ebay? eller JJhouse eller hva det nå heter...?

Det er mange fine kjoler du kan få der, til en billig penge også.

Anonymous poster hash: f26f2...f35
Skrevet

Drittstygge kjoler. Tydelig at det er gjeng med kjerringer her

Anonymous poster hash: eb277...1df

Skrevet

Den første var grusom , den andre du linka var bedre. Og om kjole nr 1 ikke skal sitte på en kropp på 175 cm høy ( minst) og 55 kg så glem det da blir d enda verrre med den kjipe kjole nr 1.

Anonymous poster hash: 8db45...c5a

Skrevet

Ehm. Er det ikke imot forumreglene å drive med reklame her?

Skrevet

Synes den aller første var finest. Hvis du har de rette fargene og styler rett ellers så kan du bli kjempefin!

Skrevet

4 og 6 var nydelige, men nr. 3 var helt perfekt til strandbryllup!

Anonymous poster hash: 30eae...1c9

Skrevet

4 og 6 var nydelige, men nr. 3 var helt perfekt til strandbryllup!

Anonymous poster hash: 30eae...1c9

Ja, hvis du er bruden...

Anonymous poster hash: 5f557...de7

Skrevet

Første bud er uansett på se på kleskoden. 

Galla= lang (fotsid) kjole

Cocktail, mørk dress etc: Knelang kjole.

Skal bruden ha lang eller kort brudekjole? Skal hun ha kort kan du IKKE ha fotsid kjole, da er du mer pyntet enn henne og det er no-go. 

Unngår sort og hvitt, så er det opp til deg å finne en kjole som sitter fint på DIN kropp og passer til dine farger.

Anonymous poster hash: f2d9e...2de
Skrevet

var ikke så fin på bildet, men er kanskje finere på

Anonymous poster hash: 66aea...8e0
Skrevet

4 og 6 var nydelige, men nr. 3 var helt perfekt til strandbryllup! Anonymous poster hash: 30eae...1c9

Helt enig:)

Nr.3 er en innertier til bryllup!

Anonymous poster hash: 0a954...47d

Skrevet
Skrevet

Første bud er uansett på se på kleskoden. 

Galla= lang (fotsid) kjole

Cocktail, mørk dress etc: Knelang kjole.

Skal bruden ha lang eller kort brudekjole? Skal hun ha kort kan du IKKE ha fotsid kjole, da er du mer pyntet enn henne og det er no-go. 

Unngår sort og hvitt, så er det opp til deg å finne en kjole som sitter fint på DIN kropp og passer til dine farger.

Anonymous poster hash: f2d9e...2de

Bruden skal ha lang kjole :)

HI

Anonymous poster hash: 6c57f...447

Skrevet

Den første var jævlig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...