Gå til innhold

Kan jeg gå med denne kjolen i bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med denne?

HI

http://www.net-a-porter.com/product/409905

Anonymous poster hash: 6c57f...447

Den var virkelig ikke verdt pengene altså, så jo bare ut som en haug med stoff som var kastet over skulderen og snurpet sammen i livet...

Om du virkelig har tenkt å bruke så mye penger på en kjole må du vel klare finne noe mer elegant enn dette?

Anonymous poster hash: 8c296...d83

Jeg er utrolig dårlig på klær- derfor jeg spør her inne. Det er søsteren min som skal gifte seg så jeg vil veldig gjerne være fin

Hi

HI

Nå har jeg gått gjennom alle kjolene på denne nettsiden, og det var forbausende lite pene kjoler med tanke på at det er dyre designerting. Finnes det andre slike nettsider med bedre utvalg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld meg. Kan du finne en annen nettside å handle fra kanskje? Ikke bruk 150.000 kr på en kjole du kan få for 500 et annet sted..... Sjekk ut Nelly.com feks, der kommer det raskt og mye billigere og mye fint

Anonymous poster hash: e0ecf...bb3
Skrevet

Valentinokjolen var kjempefin, men 17000 euro? Tuller du?

Den var lekker. Penger er ingen sak for HI

Anonymous poster hash: 2f31b...1af

Jeg brukte 8000 kr på brudekjolen min, og synes det var mye penger.. Jaja, folk er forskjellig. ;)

Skrevet

Denne?http://www.net-a-porter.com/product/409325Anonymous poster hash: 6c57f...447

Den var kjempefin! Men du kan igrunn ikke ta imot råd fra meg, for jeg har heller ikke peiling. :PAnonymous poster hash: 9dbeb...320

Smaken er som baken, skjønner jeg for jeg synes det så ut som en prinsessekjole som min niese på 8 år hadde gått med. :)

Anonymous poster hash: ff675...cce

Skrevet

Konklusjonen min etter å ha surfet litt der inne, er at prisen på en kjole slettes ikke alltid sier noe om hvorvidt den er fin eller ikke. Tvert imot kan de rådyre kjolene se ti ganger verre ut enn en som er flere titalls lapper billigere.

Skrevet

Jeg hadde aldri kjøpt en så dyr kjole på nett (dvs jeg hadde aldri kjøpt en så dyr kjole som disse uansett, men aldri dyre kjoler uten å prøve). Jeg anbefaler deg å dra til et sted de selger selskapskjoler, si du skal i et strandbryllup og be dem hjelpe deg med hva du bør ha og hva du kler. Gå gjerne til flere kjolebutikker, sånn at du kan få flere alternativer. Jeg likte ingen av kjolene du har linket til her og syns ingen av dem passer i et sommerbryllup.

Anonymous poster hash: 58fce...138
Skrevet

Unnskyld meg. Kan du finne en annen nettside å handle fra kanskje? Ikke bruk 150.000 kr på en kjole du kan få for 500 et annet sted..... Sjekk ut Nelly.com feks, der kommer det raskt og mye billigere og mye fint

Anonymous poster hash: e0ecf...bb3

Nå kommer jeg sannsynligvis ikke til å bruke 150.000 men jeg kjøper så sjelden klær og tåler dårlig blandingskvalitet. Polyester ol. Får lett utslett.

Jeg er nok ikke den eneste som har handlet kjole fra den nettbutikken før

HI

Skrevet

Den lilla er vel den eneste jeg har syntes var ok til nå. Men ikke noe jeg ville gått med i et strandbryllup..

Skrevet

Hva med denne?

http://www.net-a-porter.com/product/401913

Sorry HI,du må vasse i penger men har dårlig klessmak..!

hva med en personlig shopper?

De kjolene som du forslår er jo helt forferdelige..!! :huh:

Anonymous poster hash: e1dd8...cc4

Skrevet

Anbefaler en akutttime hos en stylist før du gjør noe annet!

Skrevet

Den gule var kjempe fin!

Anonymous poster hash: 15cd1...ab7

Skrevet

Jeg har nok en annen stil enn deg TS, men denne ville jeg vurdert. Med sølvsandaler, sølvsmykker og et sølvsjal om kvelden. Ikke overpyntet, ikke underpyntet og innenfor kleskoden som jeg antar er pent.

http://www.net-a-porter.com/product/416815

Skrevet

Nydelig kjole. Den første men i mine øyne er den for kort til et bryllup.

Anonymous poster hash: 9c0d7...edc

Skrevet

Jeg hadde valgt en i litt nøytrale farger og et snitt som ikke er for sexy. Man skal ikke stjele oppmerksomhet fra bruden.

Gult er sjalusiens farge. Jeg velger aldri kjole med hvitt som grunnfarge, ikke rødt eller andre knalle farger. Pastell er fint og aldri kortere enn rett over kneet.

Vet ikke hva dresskoden er da.

Anonymous poster hash: 9c0d7...edc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...