Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre for å komme fram til slike foreldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skulle jeg hente min datter i bhg og der kommer en far kjørende med sønnen sin i fanget ( det er kjempe glatt veier her nå og snøstorm) de skal vare kjøre i 6 min men de skal kjøre på vei som har fartstid sone på 50 km i timen.

Hvorfor skjønner ikke slike mennesker at dette er LIVSFARLIG ,

Har ringt politi og sakt de må ha kontroll her men de kommer jo aldri.

Anonymous poster hash: fb713...d3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sagt fra til faren at det han gjør er ulovlig. Hadde han hisset seg opp så hadde jeg spurt ham om han hadde god samvittighet når han brukte barnet sitt som airbag....

Og så hadde jeg purret på politiet og gjerne gitt de navn og nr på den som gjentatte ganger gjorde noe slikt!

Anonymous poster hash: 2d6f3...014
Skrevet

Hadde gitt beskjed til barnehagen også, kanskje er det mer som ikke er som det skal være rundt barnet.

Skrevet

Sist jeg så noen med usikrede barn i bil i fart ringte jeg politiet og meldte dem. Ga politiet reg.nummer og de sjekket opp.

Fikk vite i ettertid at politiet ikke var videre imponert og faren fikk trøbbel. Nøyaktig hva vet jeg ikke, men barna er alltid sikret nå.

Skrevet

Har gitt beskjed til bhg og de vet om dette de skulle purre på politiet igjen.

Synes bare dette er så kort tenkt som det går ann.

Hi

Skrevet

Det mest effektive er nok å snakke direkte til faren.

Anonymous poster hash: f5891...11b

Skrevet

Hårreisene!!! 

Helt enig!

Men av en eller annen grunn ble det liksom ikke noe swung over "Hårreisende!!!" pga den utrolig positive og glade smile-solen i nicket ditt ;)

For all del - IKKE bytt bilde :D

Skrevet

He he :-)

Men tror jeg hadde fått sjokk om jeg hadde sett et barn sitte mellom far og rattet i en bil som er i fart. For det er det som menes her HI? 

Sitter barn i det hele tatt foran i nå om dagen? Og når er det "greit?"

Skrevet

Han satt på fanget til faren mens faren styrte bilen, de har en vare bil men kan fint sitte 3 der ( 2 seters bil)

Greia at jeg ikke har noe til overs for faren eller han for meg ( han er bare ekkel )

Så hvis jeg snakker direkte til han vil jeg virkelig få gjennomgå på bygda her .

Men de skulle skrive nok et brev til alle foreldre i bhg IGJEN.

Skrevet

Jeg synes det er unnvikende av barnehagen å ikke tørre å ta dette direkte med denne faren.

Jeg ville ringt politiet og gitt navn og nr, ingen tvil.

Skrevet

Om ikke politiet eller barnehage fungerer så kan du prøve barnevernet. Her trenger foreldre veiledning på hvordan de skal sikre barna sine.

Anonymous poster hash: 46a52...0d0

Skrevet

Uff. dette så jeg her om dagen også. En mor med guttungen. Men er helt nye her, var første uka i bhg for barnet mitt da, og alle kjenner alle her, så har ikke turt å si noe :(

Anonymous poster hash: 892c7...1f6
Skrevet

Hårreisene!!! 

Helt enig!

Men av en eller annen grunn ble det liksom ikke noe swung over "Hårreisende!!!" pga den utrolig positive og glade smile-solen i nicket ditt ;)

For all del - IKKE bytt bilde :D

Haha,helt enig!!Den store gule fine sola tok liksom litt brodden av budskapet...men ikke skift bilde,elsker det!! :laugh:  :laugh:

Anonymous poster hash: 1b827...cd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...