Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Jeg og barnfaren har privat avtale når det gjelder barnebidrag så han skal betale 3000kr men det er NAV som skal kreve de inn. Etter en del krangling så sa han når han var sint at han skulle kontakte NAV for å justere bidraget så han skulle betale mye mindre. Ser nå at de to siste gangene har jeg fått rett under 2000 kr i bidrag istedenfor 3000 kr. Men kan barnefaren få justert bidraget uten at NAV snakker med meg også? Vi har jo en avtale med NAV om at de skal kreve inn 3000 kr per mnd så er rart at de ikke en gang infomerer meg. Å snakket faktisk med NAV i går pga noe helt annet,men de nevnte ingenting om det da heller. Anonymous poster hash: 51734...a30
me_87 Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Det høres veldig rart ut visst han kan gjøre det. Men du kan jo bare ringe eller sende en mail til NAV på mandag så får du svar på det.
3 i april Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Tipper han bare betaler 2000 kr, siden dere har privat avtale så legger nok ikke NAV seg oppi det, for NAV forskuddsbetaler vel ikke noe heller da. Ta en tlf til NAV å hør hva som foregår, dropp privat avtale om bf ikke evner å holde seg til den avtalen dere har i dag.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 He he...Jeg trodde det stod "barmfagre".. Og tenkte ikke mer over det:-) Ja ja, vant tilde rareste spm her! Anonymous poster hash: b6c1d...80a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå