Gå til innhold

Litt hjelp over hit

Anbefalte innlegg

Okei først må jeg begynne med å si at jeg ikke planlegger å bli gravid. Men bruker el tester for å vite når el er og hvor lang syklus jeg har. Det har jeg gjort noen måneder. Alltid positiv el-test i 1 dag. Sterk strek også svak rett etterpå. Nå derimot tok jeg en den 13/1 som var ekstremt sterk. streken sterkere enn den vanlige streken. Og idag tok jeg en ny. 4 dager senere og den er like sterk. Dette har jeg aldri opplevd før. Har kontrollert i noen år nå. Kan jeg være gravid? Har hatt sex og han har kommet inni meg. Men det er i de såkalte trygge dagene. Har ekstrem sult følelse og synes ringen rundt brystvorten er mørkere. Hmmmmm... Har 2 herlige barn og det holder altså. Synes også mensen min var litt rar. Tatt mr og alt. Noen som har opplevd dette og ikke vært gravid?

Anonymous poster hash: 66708...6cc

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144112892-litt-hjelp-over-hit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Før test? Er jo ikke noe før test i dette tilfellet. Hehe,. Du får jo svaret ditt på 3 min, i stedet for at man skal synse og tro her inne:-) Mange sier jo at positiveltest flere dager på rad fort kan tyde på graviditet. Masse lykke til, og håper du får svaret du selv ønsker:D Du får oppdatere oss da :-)

Anonymous poster hash: 4ee92...e66

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...