Gå til innhold

Har såååå lyst på byn, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyinnflyttet (i høst) og kjenner ikke folk så veldig godt. Snakker med de på foreldremøter, barseltreff, på butikken ol. Har fått gandke god kontakt med noen av de! Er det skikkelig desperat å spørre en av de om de vil være med på byn? Vet de pleier å gå ut en del..

Anonymous poster hash: a5d1d...7c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke lufte spørsmål om bytur på facebook? Skriv en status f. eks om at du er nyinnflyttet og kunne tenke deg noen å ta noen kalde med?

Skrevet

Kan du ikke lufte spørsmål om bytur på facebook? Skriv en status f. eks om at du er nyinnflyttet og kunne tenke deg noen å ta noen kalde med?

Ærlig talt

Anonymous poster hash: 0ae81...e95

Skrevet

Tenk så flaut hvis ingen svarer! :o Har tenkt tanken, men tør ikke! :P

Skrevet

Ærlig talt

Anonymous poster hash: 0ae81...e95

Det er nicket mitt, ja ;)

Skrevet

Bare et forslag ;)

Send en sms til noen om du vil. Det verste som kan skje er at de ikke har mulighet ;)

Lykke til, håper det ordner seg :)

Skrevet

Bare et forslag ;)

Send en sms til noen om du vil. Det verste som kan skje er at de ikke har mulighet ;)

Lykke til, håper det ordner seg :)

Skjønte det ;) Takk for forslag! Ja, lurte på å sende en sms! Skal ta meg litt vin og mote meg opp :P Kan jo være jeg har flaks og at de har planer om å gå ut og spør om jeg vil være med! hehe! ;) Barna er med pappaen i kveld! ;)

Skrevet

I dag? Er ikke det veldig sent å bestemme seg for.

Anonymous poster hash: eff7b...dbc

Skrevet

I dag? Er ikke det veldig sent å bestemme seg for.

Anonymous poster hash: eff7b...dbc

Idag eller i morgen. Samme det :P

Skrevet

synes du må vente til en mulighet for å "nvitere deg selv" uten å virke desperat. Spør f eks neste gang hva de gjorde i helgen...hvis de har vært på byen da kan du si "så hyggelig"at det er veldig lenge siden jeg har vært på byen, kan ikke dere si ifra neste gang, da kan jeg kanskje være med? (hvis de ikke spør selv da)

Anonymous poster hash: c461b...127
Skrevet

synes du må vente til en mulighet for å "nvitere deg selv" uten å virke desperat. Spør f eks neste gang hva de gjorde i helgen...hvis de har vært på byen da kan du si "så hyggelig"at det er veldig lenge siden jeg har vært på byen, kan ikke dere si ifra neste gang, da kan jeg kanskje være med? (hvis de ikke spør selv da)

Kanskje du har rett i det..

Er det veldig desperat å gå ut alene for å ta seg en øl? :P

Merker jeg faktisk er litt desperat etter å gå ut :P

Skrevet

har gjort det før, men da kjente jeg litt bartendere og snakket med dem...

Skrevet

Jeg ville spurt noen direkte istedenfor åpent spørsmål på f eks face. Ikke sikkert de andre er så mye tøffere enn deg og kanskje synes det er like skummelt å svare. Jeg hadde nok ikke følt meg "truffet" av en sånn invitasjon, men om du hadde sendt meg en sms så hadde jeg sikkert sagt ja:)

Anonymous poster hash: b5565...e11

Skrevet

Det et det mest Harry jeg ser på Facebook. Og om det er "noen som kjører i kveld?"

Er du voksen, og det bør du være siden du vil ut på byen, så SPØR du på en voksen måte om vedkommende kunne tenkt seg å dratt ut med deg? 👼

Anonymous poster hash: 983a5...776

Skrevet

Hvor bor du da? Kanskje noen fra DIB som blir med ;) 

(Ikke jeg da.. men kanskje noen andre ;) )! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...