Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Vi alle vet at man ikke skal forlate baby/små barn alene i 5-10-15-20 min osv. Vi alle er klar over at mye kan skje på de få minuttene vi er borte. Men alikevel, har du forlatt ungen/ungene alene, hvorfor og hvor lenge? Jeg har gjort det 2 ganger, 1 gangen var ungen min 9 mnd, og jeg skulle bare ha en liten ting på butikken, dette var på kvelden så jeg spurte huseier om hun kunne høre etter ham, da gikk jeg, var borte i 5 min. (løp) Andre gangen var for noen mnd siden, ungen min er snart 5 år, da stresset jeg da vi kom hjem fra jobb/barnehage, ungen ville se på tv, men jeg hadde glemt noe på butikken, jeg skrudde på tvn og fortalte at jeg måtte en tur på butikken men kom snart tilbake. Han stå å gråt i gangen da jegk om hjem. Jeg blir IKKE å gjøre det igjen, tok meg 10 min å dra på butikken. Latskap å ikke ta med barn! det skal hvertfal ikke skje her igjen! Anonymous poster hash: 18930...f5e
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Jeg satt ofte barnevakt før om kvelden å da pleide moren til barnet å kjøre meg hjem etterpå som tok ca 5 minutt hver vei. Hun var alenemamma så ingen var med ungen,men hun mente det var greit siden ungen sov å hun bare var vekke i 10 minutter. Men når hun kom hjem igjen var 2 åringen våknet å hylskreik fordi han verken fant barnevakt eller moren sin. Han ble skikkelig redd stakkar! Anonymous poster hash: 34787...c45
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Aldri gjort Anonymous poster hash: 98b82...a4c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Jeg satt ofte barnevakt før om kvelden å da pleide moren til barnet å kjøre meg hjem etterpå som tok ca 5 minutt hver vei. Hun var alenemamma så ingen var med ungen,men hun mente det var greit siden ungen sov å hun bare var vekke i 10 minutter. Men når hun kom hjem igjen var 2 åringen våknet å hylskreik fordi han verken fant barnevakt eller moren sin. Han ble skikkelig redd stakkar! Anonymous poster hash: 34787...c45 Hi her. Uff stakkars unge det er virkelig dumt gjort, jeg hadde noen som passet første gangen da, men 2 gangen så stakk det i hjerterota. Blir aldri å gjøre det igjen. Stolt av dere som aldri har gjort det! Fortsett slik. Anonymous poster hash: 18930...f5e
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har hentet posten når datteren ser på Tv, gått en runde rundt huset med bikkjene når hun har sovnet. Er litt tidlig for dem å gå tur kl 18, så da må dem ut når hun sover da. Kan hente noe i garasjen når hun ser TV etc. Men er aldri lenger unna. Og har gjerne døra åpen da, for da kan hun komme å rope på meg hvis det er noe. Anonymous poster hash: 0cb7e...b3f
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 Aldri Anonymous poster hash: ef492...7c0
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #8 Skrevet 17. januar 2014 Har vært hos naboen på nyttårsfeiring mens barna sov hjemme. Ser ikke noe galt i det. Anonymous poster hash: 355ad...341
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #9 Skrevet 17. januar 2014 Aldri!! Ser ikke poenget med det. Anonymous poster hash: c87d0...6e6
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #10 Skrevet 17. januar 2014 8 åringen kan være litt alene, men ikke 4 åringene nei. Anonymous poster hash: 3c455...1f2
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #11 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har kun vært ute rundt huset med en babycall.. Dette fordi at jeg har hatt ting å orden på utsiden som tar meg mye mindre tid alene enn med 2 unger under 3år... For eksempel skifte vinterdekk, måke snø, hugge ved, skru litt på bilen, fikse div småting utenfor. Henter posten og kaster søppel om nødvending. Kunne aldri gått fra dem i bilen eller for å gå på butikken da. Anonymous poster hash: f6bea...b11
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #12 Skrevet 17. januar 2014 Vi alle vet at man ikke skal forlate baby/små barn alene i 5-10-15-20 min osv. Vi alle er klar over at mye kan skje på de få minuttene vi er borte.Men alikevel, har du forlatt ungen/ungene alene, hvorfor og hvor lenge?Jeg har gjort det 2 ganger, 1 gangen var ungen min 9 mnd, og jeg skulle bare ha en liten ting på butikken, dette var på kvelden så jeg spurte huseier om hun kunne høre etter ham, da gikk jeg, var borte i 5 min. (løp)Andre gangen var for noen mnd siden, ungen min er snart 5 år, da stresset jeg da vi kom hjem fra jobb/barnehage, ungen ville se på tv, men jeg hadde glemt noe på butikken, jeg skrudde på tvn og fortalte at jeg måtte en tur på butikken men kom snart tilbake. Han stå å gråt i gangen da jegk om hjem. Jeg blir IKKE å gjøre det igjen, tok meg 10 min å dra på butikken. Latskap å ikke ta med barn! det skal hvertfal ikke skje her igjen! Anonymous poster hash: 18930...f5e Det er nok litt forskjell på unger. Når jeg har glemt noe på butikken sender jeg femåringen min ut for å kjøpe det jeg mangler mens jeg begynner på middagen. Anonymous poster hash: ef80e...708
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #13 Skrevet 17. januar 2014 Min var litt over 5 da jeg forlot huset med han alene hjemme. Eneste gangene jeg gjør det er for å handle noe, og butikken er 40m unna huset. Jeg ser inngangen på butikken fra huset, så jeg føler meg trygg. 5åringen har da vært godt informert om hvor jeg er, og at han må bli hjemme til jeg kommer. Turen tar da under fem minutter, og når jeg kommer tilbake er ungen opptatt med sitt Det kommer helt an på modenheten til barnet. Hadde jeg vært usikker på om mitt barn hadde blitt lei seg, eller plutselig blitt redd for at jeg hadde blitt borte, så hadde jeg aldri gått ut uten han. Men han vet godt hvor jeg er, og at jeg kommer tilbake fort. Anonymous poster hash: f27de...4e5
**snuskeluska** Skrevet 17. januar 2014 #14 Skrevet 17. januar 2014 Vesla på 2 år er aldri alene. Storebror på snart 7 får være alene 10-20 min alene innimellom når jeg har glemt noe på butikken e.l. Han synes det er veldig stas og klarer seg fint alene. Har selvfølgelig snakket gjennom forskjellige situasjoner og hva han Evt skal gjøre om noe oppstår.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #15 Skrevet 17. januar 2014 Han er som regel hjemme når jeg skal ha småting i butikken. Ikke under storhandel da. Men han synes 15 minutter er fryktelig lenge! Men når han ikke vil være med, så blir det sånn da. Anonymous poster hash: 136ce...55a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå