Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Fullammet til 5mnd og startet så med fast føde. Har ammet før hvert måltid. Babyen blir tilbudt vann til måltidene, men drikker ikke mye. Nå er babyen 7mnd og jeg har fått mindre melk i brystene og har også fått tilbake mensen. Føler det er så lite melk i brystene at jeg må starte med mme. Har ikke snakket meg HS om dette, er et par uker fra sist kontroll og par uker til neste. Hva bør jeg gjøre nå? Bør jeg gi mme før/etter hvert måltid, etter mm Selvfølelig. Vil opprettholde ammingen så lenge som mulig. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 60adf...b30
Katapult Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Jeg ga mme etter mat/amming. Testet noen dager hvor mye barnet spiste før jeg fant ut "riktig dose". Tok litt tid før ungen vente seg til det. Da var hen 10 mnd.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Jeg lurer på det samme.Jenta mi er 8 mnd og nå ammer jeg knapt to ganger i døgnet fordi hun er ikke interessert. HS sa at de skulle ha mm/mme til de er 10 mnd og kan begynne med kumelk,så da lurer også jeg på hvordan jeg skal introdusere dette.det må jo bli etter måltidene hennes. Hun drikker vann,så jeg vil ikke tilby mme istedet for vann.. Tror jeg skal begynne å se om hun vil ha mme etter måltidene sine... Anonymous poster hash: 9ef06...aeb
Katapult Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Ja, ta det etter måltid. Skal kun være et supplement.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Vil gjerne høre hva fler har å si Hi Anonymous poster hash: 74ead...cbd
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Jeg ville ammet, så gitt mme sammen med måltidet. Evt om et er grøt med melk i så kan hun få vann. Min på 8mnd er for nysgjerrig til og ammes på dagen, men vil heller ikke ha mme. drikekr vann, men ikke mye. Anonymous poster hash: 1de36...ff3
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 Jeg ville ammet, så gitt mme sammen med måltidet. Evt om et er grøt med melk i så kan hun få vann. Min på 8mnd er for nysgjerrig til og ammes på dagen, men vil heller ikke ha mme. drikekr vann, men ikke mye. Anonymous poster hash: 1de36...ff3 Så du ammer ikke på dagtid og gir heller ikke mme på dagen? Blir det ikke for lite væske? Hi Anonymous poster hash: 74ead...cbd
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #8 Skrevet 17. januar 2014 Jeg ammet kun morgen og kveld da jeg var på 8mnd kontroll fordi barnet ikke ville amme i løpet av dagen og da fikk jeg beskjed om at så lenge han spiste grøt og drakk vann i tillegg, så var det ikke noe problem, da var det nok. Anonymous poster hash: d67b0...ed2
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #9 Skrevet 17. januar 2014 Jeg ammet kun morgen og kveld da jeg var på 8mnd kontroll fordi barnet ikke ville amme i løpet av dagen og da fikk jeg beskjed om at så lenge han spiste grøt og drakk vann i tillegg, så var det ikke noe problem, da var det nok. Anonymous poster hash: d67b0...ed2 Takk! Jeg får se fremover hvordan det går, også snakke me HS neste kontroll. Hi Anonymous poster hash: 74ead...cbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå