Gå til innhold

Tredje trimester altså...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg var så glad over at det eneste viktige tross alt går bra, skulle jeg lagt inn en klage over plusser i urinen, søvnløse netter, halsebrann fra helvete, og tidenes forstoppelse. Men det skal jeg ikke. Jeg skal nyte de siste ukene, samme hva jeg får av plager. Endelig kan jeg titte i skuffene med babyklær og faktisk se for meg en frisk og fin liten tulle i sine søte, rosa plagg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der kom min kjære mann hjem med jordbær i store mengder. Livet er godt, faktisk. Skikkelig godt. Hvem bryr seg vel om småplager? :)

Skrevet

Fantastisk, er det ikke- tross alt? :D

Det er så godt å høre at alt går bra med den lille huleboeren din, jeg tror det er mange med meg som har vært bekymret for dere og krysset det som går an å krysse. Og så funka det, tenk det! ;)

Skrevet

Jo det er helt fantastisk. Ubeskrivelig! :) Jeg velger å tro at alle gode tanker som ble mobilisert har hatt litt å si. Det har i alle fall betydd mye for meg. :)

Skrevet

Jeg er så glad på dine vegne. Krysser fingrene for innspurten.

Skrevet

Godt å høre at det går fint med dere!

Sist gang ble jeg snytt for 3. trimester, da frøken måtte uke ut i uke 28. Det er ikke så stas det heller.. ;)

Skrevet

Gleder meg til jeg kommer dit selv, tross plager osv, synes det første trimesteret er mest langtekkelig, særlig pga årstiden i tillegg. Et par uker til så er første trimester unnagjort her.

God å lese at ting går bra, så håper jeg du slipper alt for mye plager de siste ukene :-)

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Så fint at alt er bra, ingenting er bedre enn det! Jeg evner ikke å se like positivt på det som deg - men jeg ser lyset i tunnelen og ser frem til mer søvn (jeg nekter å tro at det blir mindre, kolikkbaby eller ei). Lykke til med innspurten - den kan vel til og med nytes litt når du har fått den bekreftelsen du trengte. :)

Skrevet

Frem til uke 17 kastet jeg bare opp. Fra uke 19 (ultralyd) og til nå har alt bare vært en tåkete tilstand av frykt, venting og følelser satt på pause. Nå er jeg i uke 31, eller 33, avhengig av om man tror på meg, eller ul-termin. Nå skal jeg ta igjen alt jeg føler jeg ble frarøvet i tidligere trimester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...