Gå til innhold

Flaskevarmer. Noen som har en slik? bra eller dårlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det før flaska er varm nok, og er det plass til bare en flaske av gangen?

Må den være tilkoblet strøm hele tiden eller finnes det oppladbare? Usikker på om det er vits i å investere i. Kunne ha vært kjekt på natt for å spare litt tid og søl. ( jeg har litt dårlig koordinasjonsevne på natten ) :P

Skrevet

Kjøpte til førstemann for mange år siden, ble sjeldent brukt, da micro varmet på 40 sek, mens flaskevarmeren brukte mye mer tid. Dagens microer sikkert langt raskere..

Brukte micro/vann fra springen i litersmål(første mnd) med siste barnet for noen år siden.

Var bare tull og ekstra rot for meg iallefall, var ikke inne på tanken med å kjøpe slik med de andre barna ;)

Anonymous poster hash: a649f...ff6
Skrevet

Jeg hadde det når flaskebarnet mitt var liten.

Jeg pleide å forbrede flaska før  spesielt på natten så det bare var å fylle i vann, da var det veldig greit med en falskevarmer på soverommet så jeg slapp å løpe huset rundt. 

Vår brukte 15sec på å varme flasken, men det var bare plass til en og den var ikke oppladbar. På denne fulgte det med biladapter så det kunne også brukes på reiser også ganske praktisk for oss da vi kjørte mye. 

Når tassen min ble 4 måneder slutte vi å varme flasken, brukte bare romtemperert vann istedet, men den var nyttig i fire måneder da ;) 

Anonymous poster hash: d4a0b...1e9
Skrevet

Jeg hadde det når flaskebarnet mitt var liten.

Jeg pleide å forbrede flaska før spesielt på natten så det bare var å fylle i vann, da var det veldig greit med en falskevarmer på soverommet så jeg slapp å løpe huset rundt.

Vår brukte 15sec på å varme flasken, men det var bare plass til en og den var ikke oppladbar. På denne fulgte det med biladapter så det kunne også brukes på reiser også ganske praktisk for oss da vi kjørte mye.

Når tassen min ble 4 måneder slutte vi å varme flasken, brukte bare romtemperert vann istedet, men den var nyttig i fire måneder da ;)

Anonymous poster hash: d4a0b...1e9

Hvilket merke? Vi har avent, bruker 4 min...

Anonymous poster hash: 9f293...337

Skrevet

Jeg har to stk baby som du har og flaskevarmer kjøpte jeg aldri. Det du gjør: kok opp dagens mengde med vann. Fyll flaskene dine og sett i kjøleskapet. Varm opp i mikroen ved måltidene og bland ut MME.

Når du er ute: fyll flaskene med halve mengden vann, ha kokt vann i termos som du heller oppi flaskene ved måltidene. Kjøp Avent doseringsbeger slik at du bare kan helle pulveret oppi.

Anonymous poster hash: ec8a4...f2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...