soleia Skrevet 17. januar 2014 #26 Skrevet 17. januar 2014 Eg har berre to stk, og sjølv om dei har vore lenge etterlengta har eg fått litt panikk når krysset på testen er der, så eg forstår deg godt. Eg fekk nr 2 då eg var 39, og hadde eit flott svangerskap og fødsel. No har minste vorte 3 år, og hadde eg vore like ung som deg (og fått med meg mannen) så hadde eg gått for ein til. Det var litt hektisk i starten med to tette, men tida går fort, og det går seg til. Trur heilt klart du hadde angra om du tok abort i eit planlagt svangerskap pga kalde føter, og trur nok de kjem til å kose dykk med denne attpåskatten Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #27 Skrevet 17. januar 2014 Hvordan kan du skrive ' attpåklatt ' ? For et stygt utrykk. Anonymous poster hash: 3ef29...f1f Ingenting negativt med ordet "attpåklatt", det er et ord fyllt med kjærlighet synes jeg Anonymous poster hash: c64e5...b6c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #28 Skrevet 17. januar 2014 Vi skulle også bare ha en til, trodde vi. Fikk tvillinger, mye jobb. Men det har gått bra, glad jeg var godt voksen 36 år da de kom. Har en annen ro og trygghet nå enn da jeg fikk første som 20 åring. Anonymous poster hash: 55b23...cb7
Dr Mcstuffins Skrevet 17. januar 2014 #29 Skrevet 17. januar 2014 Hvordan kan du skrive ' attpåklatt ' ? For et stygt utrykk. Anonymous poster hash: 3ef29...f1f Ingenting negativt med ordet "attpåklatt", det er et ord fyllt med kjærlighet synes jeg Anonymous poster hash: c64e5...b6c Helt enig. Hva i all verden kan være negativt med det ordet??
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #30 Skrevet 17. januar 2014 Syns du har fått mange fine svar HI. Jeg har det følelsesmessig veldig likt deg. Er noen år yngre og barna mine går fortsatt i barnehage. Men jeg ønsket å få en til, uten tvil. Da jeg faktisk ble gravid fikk jeg kalde føtter og har fortsatt stor usikkerhet inni meg. Hvorfor det plutselug ble sånn når jeg var så sikker aner jeg ikke. Har fått time til abort, men vetikke om jeg blir å møte opp. Jeg har en teori om at det kan være hormonelt, pluss at jeg er i dårlug form. Vanskelig å forestille seg at man orker noe når man er i dårlig form. Jeg er så dårlig at jeg klarer ikke å se positivt på noe. Også er det noe med; skal vi være så heldig å få et friskt barn til? Føler nesten som om vi gambler selv om vi fortsatt er ung. Vi burde vel være glad for de to barna vi har. eller?? De svarene du har fått hjalp meg litt. Håper de hjelper deg også. Lykke til!! :-) Anonymous poster hash: 48390...a5e
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #31 Skrevet 20. januar 2014 Syns du har fått mange fine svar HI. Jeg har det følelsesmessig veldig likt deg. Er noen år yngre og barna mine går fortsatt i barnehage. Men jeg ønsket å få en til, uten tvil. Da jeg faktisk ble gravid fikk jeg kalde føtter og har fortsatt stor usikkerhet inni meg. Hvorfor det plutselug ble sånn når jeg var så sikker aner jeg ikke. Har fått time til abort, men vetikke om jeg blir å møte opp. Jeg har en teori om at det kan være hormonelt, pluss at jeg er i dårlug form. Vanskelig å forestille seg at man orker noe når man er i dårlig form. Jeg er så dårlig at jeg klarer ikke å se positivt på noe. Også er det noe med; skal vi være så heldig å få et friskt barn til? Føler nesten som om vi gambler selv om vi fortsatt er ung. Vi burde vel være glad for de to barna vi har. eller?? De svarene du har fått hjalp meg litt. Håper de hjelper deg også. Lykke til!! :-) Anonymous poster hash: 48390...a5e Ja vi er nok ikke helt alene med å ha blitt overrasket over følelser man ikke ante ville bli sånn. Jeg har forresten også følt meg ganske dårlig, så det påvirker jo. Men det du sier om at man gambler, det er akkurat det jeg også føler. Jeg har brukt litt mer tid nå til å prøve å sortere tanker, og tror jeg begynner å falle litt til ro. Håper bare det er rett beslutning, jeg tenker jo også på forholdet. Det hjelper litt med disse gode svarene - takk alle sammen. HI Anonymous poster hash: 6601e...0aa
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #32 Skrevet 20. januar 2014 Atpåklatten vår er det beste som har skjedd familien vår. Det var virkelig den siste, lille biten som manglet. Jeg var 39 og, som deg, fikk panikk når jeg endelig ble gravid. Tankene sloss i hodet mitt, morgenkvalmen psyket meg helt ut og trøttheten fikk meg omtrent i knestående. HVA HADDE JEG BEGITT MEG UT PÅ??? Men så, sakte men sikkert, vokste kjerligheten til den lille spiren der inne og plutselig en dag var alt som det skulle være og jeg var villig til å ofre hva det skulle være for at alt skulle gå bra. Hjertelig til lykke med en atpåklatt på vei. Dette kommer til å gå så bra så! Anonymous poster hash: 25b21...32e
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #33 Skrevet 20. januar 2014 var 40,da min siste kom,da var de andre 17,15 og 2 år. var helt supert. da hadde storesøsterene hverandre og små brødrene hverandre. minste er i dag 5 år. og har blitt bestemor til 2 Anonymous poster hash: 30314...a24
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #34 Skrevet 20. januar 2014 Jeg tok abort i samme situasjon som deg. Fikk totalt panikk, enda jeg ønsket meg det. Angrer ikke i dag. Barna var 4 og 10 år da. Anonymous poster hash: ca05f...e88
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #35 Skrevet 20. januar 2014 Hei)) jeg er i skkurat samme dituasjon som deg.. Minste her er 9 år, og en baby i magen uke 27. Har mange tanker og følelser rundt valget, men tror det blir mer glede og kos. Er selv 38 og føler at denne gangen skal jeg " kose" meg med lille.. Har mer ro nå enn før( tror jeg da) uansett dukker tankene opp om å begynne på nytt igjen, våkennetter og alt det der. Men dette blir bra skal du se) prøv å tenk på alt det gode som kommer og skjer nå. Selv stresser jeg hverken med babyutstyr og klær ennå, men prøver å venne meg til tanken at jeg har et liv under hjertet som vokser.. Ønsker deg lykke til med graviditet og småbarnstiden)) vi holder oss nok unge lenge nå. 😉Barn gir glede og vi er heldig som har fått det til, hvor langt er du på vei? Anonymous poster hash: e91c3...044
Urwa Skrevet 21. januar 2014 #36 Skrevet 21. januar 2014 (endret) Jeg har fått en "attpåklatt" hele 2 ganger😊 Første gang som 28-åring. Da var di eldste 8 og 9 år. Det gikk veldig greit,fikk masse hjelp av de eldre søskene😊. Alt var så masse kos at jeg prøvde det en gang til og fikk attpåklatt nr 2 nå i august som 36 år. De andre er nå 17,16 og 8 år. Babyen har det som plommen i egget med så masse kjærlighet fra eldre søsken❤️ Prøv å tenke hvor heldig du har vært. Du har jo 2 friske barn allerede,så det går nok bra denne gangen også👍 Og ikke tenk på alderen 38 er ingen alder😉 Ønsker deg masse lykke til❤️ Endret 21. januar 2014 av Urwa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå