Mrs Smutt & Smilende Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Clorsodyl munnskyllevann! Etter ferdig utoperert visdomstann må man skylle munnen med dette skvipet som dreper alt av bakterier. Den dreper også alt av smakssans (midlertidig håper jeg). Har ikke smakt noenting av noe siden jeg startet med dette. Hadde for eksempel sjokoladesug som fyttirakkernsin og langet innpå en bit. Smakte ingenting, men konsistensen ble jeg mye mer klar over enn før. Sjokolade uten smak er som å slikke på litt hard blåleire. Ikke spesielt godt nei. Ikke noe vits i å spise sjokolade da. I går laget jeg tomatsaus. Raus med både ferdig knuste tomater, cherrytomater, tomatpuré sukker, hvitløk, løk, salt, pepper, olivenolje, gulrot, litt grønnsaksbuljong. Kokte lenge og etter en runde med stavmikseren måtte jeg jo smake. Smakte bare varmt og rart. Ba mannen smake og spurte om vi kunne servere dette og han brøt ut i latter for det var den beste tomatsausen han noen sinne hadde smakt!?! Betyr det at jeg ikke bør få tilbake smakssansen for da lager jeg bedre mat og blir tynn selv? Deprimert pga tapt smakssans er det ihvertfall fullt mulig å bli...
sug lut Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 uff da! man vil jo smake, heller enn å være tynn. god nyhet: corsodyl gir seg etterhvert:)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2014 Det gleder meg å lese!
frk Nilsen Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Har måtte ty til clorsoldyl munnskyll av og til jeg og, det smaker høgg! Prøver å holde meg til kvelden etter tannpuss. På morgenen er det fortsatt en ekkel bitter smak i munnen. Men etter en vanlig tannpuss er den borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå