Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Skal kjøpe nye bilseter til yngstemann på 9 mnd og valget har falt på Besafe Izi Plus Vi har to biler og trenger derfor to seter... Noen som vet om det er tilbud på dette setet noe sted? Anonymous poster hash: a2d31...fac
DramaMama Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Lurer på det samme, så jeg følger denne!
DramaMama Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Skal kjøpe nye bilseter til yngstemann på 9 mnd og valget har falt på Besafe Izi Plus Vi har to biler og trenger derfor to seter... Noen som vet om det er tilbud på dette setet noe sted? Anonymous poster hash: a2d31...fac I dag kjøpte jeg dette setet på tilbud på BilXtra til kr 2998,- ))
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Skal kjøpe nye bilseter til yngstemann på 9 mnd og valget har falt på Besafe Izi Plus Vi har to biler og trenger derfor to seter... Noen som vet om det er tilbud på dette setet noe sted? Anonymous poster hash: a2d31...fac I dag kjøpte jeg dette setet på tilbud på BilXtra til kr 2998,- )) Er du sikker på at det var izi PLUS? På nettsiden dems ligger det til 3999,- Anonymous poster hash: 93534...dcf
DramaMama Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Skal kjøpe nye bilseter til yngstemann på 9 mnd og valget har falt på Besafe Izi Plus Vi har to biler og trenger derfor to seter... Noen som vet om det er tilbud på dette setet noe sted? Anonymous poster hash: a2d31...fac I dag kjøpte jeg dette setet på tilbud på BilXtra til kr 2998,- ))Er du sikker på at det var izi PLUS? På nettsiden dems ligger det til 3999,- Anonymous poster hash: 93534...dcf Definitivt. Samboeren har nettopp installert det i bilen, og jeg har lest bruksanvisningen. Men mulig tilbudet kun er lokalt... Det var ingen store plakater, kun a4-størrelse laminerte plakater med "supertilbud" eller noe i den duren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå