Gå til innhold

Hjelp!! Hvilken gave skal jeg velge!???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen i nær familie fyller 40 og jeg ønsker å gi en opplevelse til jubilanten og partneren, har ikke så mye penger å bruke på det så her er alternativene: 

Salsakurs, Varer i en time hvor man lærer grunntrinn og har en salsafest etterpå.

Sjokoladekurs, Varer i 2 timer, her lærer man å lage sjokoladetrøffler som man får ta med seg hjem. Indigrenser er inkludert i prisen.

Fjordsightseeing, Varer i ca 2 timer, hvor de får sett byen de bor i på en annen måte.

Evt Fjordsigthseeing med rekebuffe, varer en kveld.

Ellers så kan jeg gi opplevelse kunn til jubilanten eks personlig velvære eller kjøring på bane osv..

Hva ville dere ha satt mest pris på å få av de alternativene over?

Anonymous poster hash: 1b4fe...577
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror salsakurset hadde vært mest gøy.

Fjordcruicet passer ofte best for dem over 80.

Anonymous poster hash: 92012...29a
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad for alle fire 😊 men er de typene som liker å danse? Liker å lage mat/bake etc. Tror kanskje alternativ 4 hadde vært det tryggeste. Eller nr 2 er jo kult.

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad for alle fire men er de typene som liker å danse? Liker å lage mat/bake etc. Tror kanskje alternativ 4 hadde vært det tryggeste. Eller nr 2 er jo kult.

Nja, hun liker å danse, mens han er sporty på andre måter. Det er jo en utfordrene og kanskje til og med flørtete gave. Derimot er han veldig glad i lage "fancy" mat og begge er glad i god mat. Så reker eller sjokolade funker jo...

Ideen ved å gi en opplevelse til begge er jo at de skal kunne snike seg litt unna den hektiske hverdagen og få en ettermiddag eller kveld til dem som et par noe de ikke har så alt for ofte.

Hadde det vært til meg så hadde det stått mellom sjokolade eller salsa.

Skrevet

*dytt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...