Gå til innhold

Tips til middag/helgekos mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger inspirasjon :)

Anonymous poster hash: 0b15c...3b9

Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: 0b15c...3b9

Skrevet (endret)

Vi skal være skikkelig folkelige i kveld og ha ... *fanfare* ... Tacopizza til middag!

Kjæresten er overlykkelig og har gledet seg hele uken (stakkars mann som bor med tidenes Anti-taco-nazi!!).

Jeg tror dette blir brukbart, altså:

Jeg satte deigen til kaldheving i går. Til fyllet blir det svinekjøttdeig med hjemmelaget krydderblanding, litt mais (fra boks!!), hjemmelaget salsa og revet ost + knuste KJØPTE tacoskjell (Har svelget STOR og fet kamel der, ja).

Serverer meg grønn salat, hjemmelaget salsa og guacamole, en dæsj creme fraiche OG Marguaritas :D

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Hjemmelaget pizza

Anonymous poster hash: 8cf87...41a
Skrevet

Hjemmelaget nuggets med hjemmelagde potetbåter , salsasaus (hjemmelaget) , guacomole denne også hjemmelaget ;) med agurkstrimler og salat til .

Anonymous poster hash: 4451b...3de

Skrevet

I kveld blir det hjemmelagde vårruller, ris og salat. Blir bare en enkel biffwok til middag idag for holder på med oppussing av hus så da blir det 2 "små" middager idag. I morgen blir det helstekt entrecote til kveldskos :D

Anonymous poster hash: adbf1...f07
Skrevet

Hjemmelaget nuggets med hjemmelagde potetbåter , salsasaus (hjemmelaget) , guacomole denne også hjemmelaget ;) med agurkstrimler og salat til .

Anonymous poster hash: 4451b...3de

Viktig å få med at det er hjemmelaget tydeligvis...haha

Anonymous poster hash: d159f...32f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...