Gå til innhold

Gave til venninne...tips..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som fikk en datter 2 mnd for tidlig nå i begynnelsen av Januar. Det har vært tøft for henne siste tiden, så nå i helgen skal mannen hennes arrangere overraskelsesbursdag for henne. 

Spørsmålet er hva kan jeg gi?? Skal kjøpe en gave til den lille ved siden av for jeg føler det blir feil å gi noe kun til baby når det er hennes bursdag. 

Passer det seg å gi vin? Aner virkelig ikke her... pleier ikke kjøpe gaver til hverandre sånn så jeg aner ikke hva hun liker.. hjelp..

Videoannonse
Annonse
Gjest Smil:-)
Skrevet

En god dusjsåpe og bodylotion. Bioterm er ikke for dyrt og heller ikke for billig. Evt en av delene. Eller såpe og deodorant. Det er noe hun har bruk for, men kanskje ikke unner seg nå som hun er opptatt med baby

Skrevet

Ammetopp i ull. Fantastisk deilig no når det er kaldt + en føler seg litt meir vel om en ser bra ut :-)

Skrevet

Ammetopp i ull. Fantastisk deilig no når det er kaldt + en føler seg litt meir vel om en ser bra ut :-)

Hvor får jeg tak i sånt da, Nebbdyret? 

Skrevet

Hvor gammel er hun og hvor mye tenkte du å bruke på gaven ? :)

Skrevet

Jeg hadde gitt noe som kan gi den nybakte moren litt avslapning/pleie/kos + en liten ting til babyen.

F eks: Gode, store varme ullesokker/tøfler, et sjal, et gavekort på vask av kjøkkenet, yogamatte, fotpleieprodukter, pleidd eller et abbonement på et blad du vet hun liker.

Unngå alt som inneholder alkohol! Det er ikke en passende gave i sammenhengen.

En del nybakte mødre sliter også med at babyen reagerer om de spiser/drikker løk, sjokolade, kaffe osv, så om du ikke vet hvordan det går med den slags bør du kanskje være forsiktig med å gi spiselige ting.

Skrevet

Takk for mange svar :) Jeg fikk et tips av mamman hennes, hun produserer ganske mye melk så mamman foreslo konfekt etc så det ble en pose twist, og klær til jentene hennes (kjole til eldste og minnie mus pysj til minste). Hu satt stor pris på det.

Skrevet

Oi, beklagar eg såg ikkje varselet før no. Men om du treng det ein annan gang har Safa heilt fantastiske ammetoppar, forhandlerliste er her

http://www.safa.no/info/distributor.aspx?menu1=3

Elles har gjerne mammabutikker og barnas hus nokre topper, er berre å Google for området du bur :-)

Og uansett, sjokolade er ALDRI feil så twist var lurt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...