Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Når jeg ligger på høyre siden gjør det vondt når jeg puster ut. Ikke ellers.. 2 mnd siden fødsel så vet ikke om det har sammenheng... Spørr bare av nyskjerrighet hvis noen her har opplevd det samme og hva evt dere kom frem til hva det var for noe Blir det for ille ringer jeg lege uansett Anonymous poster hash: 6729f...5b1
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Kan være at du har en ribbe på høyre side som er litt låst. Jeg kan få det slik ensidig hvis jeg har en ribbe som trenger å justeres av en kiropraktor. Det er store krefter involvert underfødselen, med pusten og ribbene også, så ikke usansynlig at det er det du kjenner. En time hos kiropraktor kan fikse det i så fall Gratulerer med den lille, forresten Anonymous poster hash: 23f17...68f
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Takk! Anonymous poster hash: 6729f...5b1
Gjest Sommerfuggel Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Tråden er ryddet for spam! Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå