Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Pris spiller ingen rolle, jeg sliter bare med å i det hele tatt finne. Søker på gull men ender opp på rustfritt stål =/ Hjelp!!! Anonymous poster hash: 06c88...1a5
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Trenger bare noen merker egentlig. Jeg er virkelig helt grønn på dette.. Anonymous poster hash: 06c88...1a5
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Er din mor sporty? Hvis ja, Tag Heuer, kjempefine, elegante uten å være tantete;-) Anonymous poster hash: 21d49...d9f
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Takk;) Nei hun er absolutt ikke sporty. Hehe. Tenkte litt mer elegant, gjerne litt i denne stilen, men det må være 100% ekte gull og det finner jeg ikke. Vi har også tittet litt på noe alla denne, men syns det er vanskelig. Pappa skal kjøpe til mamma i 50-års gave. Og siden hun ikke skal vite om det må jeg hjelpe til. Men jeg har jo ikke peiling på slikt. Men det er tenkt sånn at hun kan pynte seg med den. Hun får blemmer selv av allergifrie klokker, så hun har jo ikke gått med klokke på mange år. Så dette er vanskelig når jeg ikke vet stil engang. Men noe elegant, pent og allsidig som går det til meste. Hun pynter seg mye i svart og brunt da. Liker ikke farger og er egentlig litt "grå" av seg. Så tror ikke det kan være for mye bling bling heller. Noe nøytralt og pent, men med litt detaljer slik som den siste. Hmm. Vurederer egentlig den sterkt. Blir ikke denne litt for kjedelig igjen? Oiii, dette ble langt! Anonymous poster hash: 06c88...1a5
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Takk;) Nei hun er absolutt ikke sporty. Hehe. Tenkte litt mer elegant, gjerne litt i denne stilen, men det må være 100% ekte gull og det finner jeg ikke. Vi har også tittet litt på noe alla denne, men syns det er vanskelig. Pappa skal kjøpe til mamma i 50-års gave. Og siden hun ikke skal vite om det må jeg hjelpe til. Men jeg har jo ikke peiling på slikt. Men det er tenkt sånn at hun kan pynte seg med den. Hun får blemmer selv av allergifrie klokker, så hun har jo ikke gått med klokke på mange år. Så dette er vanskelig når jeg ikke vet stil engang. Men noe elegant, pent og allsidig som går det til meste. Hun pynter seg mye i svart og brunt da. Liker ikke farger og er egentlig litt "grå" av seg. Så tror ikke det kan være for mye bling bling heller. Noe nøytralt og pent, men med litt detaljer slik som den siste. Hmm. Vurederer egentlig den sterkt. Blir ikke denne litt for kjedelig igjen? Oiii, dette ble langt! Anonymous poster hash: 06c88...1a5 Beklager, men jeg synes den siste ser litt ut som en gratisklokke man får i vervepremier. Den første var fin Anonymous poster hash: 490d3...a31
Gjest meg&mini Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Jeg synes den siste var fin jeg:) Ellers googlet jeg "gold watch woman" og da fant jeg denne siden: http://m.nordstrom.com/c/womens-watches
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 Takk;) Nei hun er absolutt ikke sporty. Hehe. Tenkte litt mer elegant, gjerne litt i denne stilen, men det må være 100% ekte gull og det finner jeg ikke. Vi har også tittet litt på noe alla denne, men syns det er vanskelig. Pappa skal kjøpe til mamma i 50-års gave. Og siden hun ikke skal vite om det må jeg hjelpe til. Men jeg har jo ikke peiling på slikt. Men det er tenkt sånn at hun kan pynte seg med den. Hun får blemmer selv av allergifrie klokker, så hun har jo ikke gått med klokke på mange år. Så dette er vanskelig når jeg ikke vet stil engang. Men noe elegant, pent og allsidig som går det til meste. Hun pynter seg mye i svart og brunt da. Liker ikke farger og er egentlig litt "grå" av seg. Så tror ikke det kan være for mye bling bling heller. Noe nøytralt og pent, men med litt detaljer slik som den siste. Hmm. Vurederer egentlig den sterkt. Blir ikke denne litt for kjedelig igjen? Oiii, dette ble langt! Anonymous poster hash: 06c88...1a5 Beklager, men jeg synes den siste ser litt ut som en gratisklokke man får i vervepremier. Den første var fin Anonymous poster hash: 490d3...a31 Den første i gull eller den aller første jeg linka til for å vise utformingen? For den aller første er dessverre ikke gull, men håper jeg finner noe lignende i 100%gull. Enig at den siste var veldig enkel. Men igjen tviler jeg på at den ser ut som en verveklokke i live. Hehe. Men enkel, det er den absolutt. Takk for innspill ) Anonymous poster hash: 06c88...1a5
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #8 Skrevet 17. januar 2014 Jeg synes den siste var fin jeg:) Ellers googlet jeg "gold watch woman" og da fant jeg denne siden: http://m.nordstrom.com/c/womens-watches Takk Noe av det første på den siden var denne, og den var jo egentlig veldig fin. Bare redd den var litt billig til å være 100% gull, men kanskje det er mye billigere i statene? Men skal absolutt titte mer, og se om jeg finner noe av det i Norge. Og jeg ser jo at jeg absolutt må søke på noe annet enn gullklokker! Haha. Tusen takk Anonymous poster hash: 06c88...1a5
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #9 Skrevet 17. januar 2014 Jeg synes den siste var fin jeg:) Ellers googlet jeg "gold watch woman" og da fant jeg denne siden: http://m.nordstrom.com/c/womens-watches Takk Noe av det første på den siden var denne, og den var jo egentlig veldig fin. Bare redd den var litt billig til å være 100% gull, men kanskje det er mye billigere i statene? Men skal absolutt titte mer, og se om jeg finner noe av det i Norge. Og jeg ser jo at jeg absolutt må søke på noe annet enn gullklokker! Haha. Tusen takk Anonymous poster hash: 06c88...1a5 Den er av stål, ikke gull. Anonymous poster hash: 5910a...3e2
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #10 Skrevet 17. januar 2014 Jeg synes den siste var fin jeg:) Ellers googlet jeg "gold watch woman" og da fant jeg denne siden: http://m.nordstrom.com/c/womens-watches Takk Noe av det første på den siden var denne, og den var jo egentlig veldig fin. Bare redd den var litt billig til å være 100% gull, men kanskje det er mye billigere i statene? Men skal absolutt titte mer, og se om jeg finner noe av det i Norge. Og jeg ser jo at jeg absolutt må søke på noe annet enn gullklokker! Haha. Tusen takk Anonymous poster hash: 06c88...1a5 Den er av stål, ikke gull. Anonymous poster hash: 5910a...3e2 Ser du kan velge mellom stainless steel, gold ionic plate ore rose-gold ionic plate. Men utifra pris er den nok bare belagt, eller at lenka ikke er 100%. Vanskelig det her, når man må lete etter 100% ekte mellom ekte og stål.. Anonymous poster hash: 06c88...1a5
lillemor_sept10 Skrevet 17. januar 2014 #11 Skrevet 17. januar 2014 Dersom det er av allergi hensyn og ikke må være en klokke av gull kan dere også se på klokker av titan. Dette er et mye letter og allergivennlig materiale enn stål. Certina har flere modeller, helt greie priser og god kvalitet. Rado har kjempefine kjeramiske klokker- også allergivennlig (Baklokk og lås av titan) Vil anbefale deg å gå innom en urmaker rett og slett, og spør hva de har av klokker som ikke er i stål. De har god erfaring, og vet hva som finnes av alternativer. Ville ikke bestilt på nettet noe du ikke vet hva er. Ikke line god garanti, ikke like lett å få justert lenken til å passe osv. Lykke til, det finnes masse fine klokker ute som ikke har stål, trenger ikke være gull. Bare unngå butikker av typen bjørklund osv.. Gå til en urmaker!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #12 Skrevet 17. januar 2014 Rent gull er mykt i forhold til stål og titan. Kansje det derfor ikke er så enkelt å lage en klokke i høy kvalitet i 100% gull? Anonymous poster hash: 026da...0b3
sologsommer Skrevet 17. januar 2014 #13 Skrevet 17. januar 2014 Noe som dette? https://www.google.no/search?q=dame+guld+ure&client=safari&sa=X&hl=da&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=vw3ZUpefKNLzyAPn7oHAAQ&ved=0CDcQsAQ&biw=1024&bih=672#facrc=_ Trykk på billedet og se hvilken model
Lurifaxa Skrevet 17. januar 2014 #14 Skrevet 17. januar 2014 Pris spiller ingen rolle, jeg sliter bare med å i det hele tatt finne. Søker på gull men ender opp på rustfritt stål =/ Hjelp!!! Anonymous poster hash: 06c88...1a5 Du skulle vært i Dubai! Der var det mange fine gullklokker!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #15 Skrevet 17. januar 2014 Der var det mye fint sologsommer;) Men noe av det var litt vel, bling bling. Hehe. Alt annet enn gull er utelukket. Både pga allergi og pga at pappa vil kjøpe ren gullklokke til mamma. Hun fyller 50. Så da vil han gi en ekstra fin gave. Virker som pappa har fallt veldig for merket tissot. Vi gjør egentlig bare litt research på nettet. Vi skal selvfølgelig kjøpe/bestille i butikk Første butikk pappa var i hadde en startpris på 80000. Men etter litt researsch fant han fort ut at det egentlig var mye å velge i, men det er bare det å lete på de rette stedene;) Foreløpig er han veldig på disse: 1. http://www.tissot.ch/?collections/products/927/n/TISSOT_CARSON_(955.412)/T71.3.489.74 2. http://www.tissot.ch/?collections/products/976/n/TISSOT_SCULPTURE_LINE_LADY/T73.3.147.72 3. http://www.tissot.ch/?collections/products/6739/n/PINKY_BY_TISSOT/T084.210.33.117.00 Den siste fant jeg, men tror ikke han likte helt den. Hehe. Jeg liker den med gull-lenke godt, og syns den første blir litt vel kjedelig. Men han syns nr 2 hadde for store tall og mye detaljer. Men så er det noe med om vi kan bytte lenke/plate osv på de forskjellige. Vi skal gå en runde i butikkene imorgen, men greit å ha litt peiling før man går til ett slikt innkjøp. Takk for svar dere ) Anonymous poster hash: 06c88...1a5
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #16 Skrevet 17. januar 2014 Pappa nevnte forsåvidt denne, men da måtte jeg si nei. Og den er uansett brukt. Men den her var jo ikke fin engang (syns jeg). Så godt jeg må hjelpe han, selv om jeg ikke er den flinkeste selv. Men over ser dere jo litt type stil av klokke vi er ute etter. Kom gjerne med konkrete forslag i denne stilen om dere har ) Anonymous poster hash: 06c88...1a5
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #17 Skrevet 17. januar 2014 Prisen ikke av betydning? Cartier- http://www.cartier.co.uk/collections/timepieces/womens-watches/baignoire/w8000015-mini-baignoire-watch Anonymous poster hash: 8f2ed...8e9
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #18 Skrevet 17. januar 2014 Jeg hadde valgt Longines eller Omega. Begge tidløse og flotte, førstnevnte hakket mer damete Anonymous poster hash: 6b7f9...228
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #19 Skrevet 17. januar 2014 Ellers er denne fin, samme merke- http://www.cartier.co.uk/collections/timepieces/womens-watches/ballon-bleu-de-cartier/w69001z2-ballon-bleu-de-cartier-watch-28-mm Anonymous poster hash: 8f2ed...8e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå