Gå til innhold

Går dere seriøst rundt og bekymrer dere når babyen ligger i en annen etasje og sover etc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å være baby- og småbarnsmamma er et liv med mange små og store bekymringer. Du har helt sikkert dine, du også

Skrevet

Næææh... Trodde jeg skulle bli hysterisk mor, men jeg visst ganske så avslappet ;)

Anonymous poster hash: 98a32...260
Skrevet

Å være baby- og småbarnsmamma er et liv med mange små og store bekymringer. Du har helt sikkert dine, du også

Tja, men ikke store deler av døgnet... ;)

Skrevet

Nei jeg bekymret meg ikke (da jeg hadde baby), men jeg satt på spranget hele tiden fordi han rakk å våkne en 20-30 ganger før jeg la meg et par timer etter ham. Måtte alltid være parat. Rakk vel ikke å bekymre meg ettersom jeg måtte inn til ham så ofte. ;)

Glad den tiden er over! :)

Anonymous poster hash: e35ee...2e1
Skrevet

Må innrømme at eg treng babycallen for sette meg til i kjellerstova og snart-toåringen søv i hovudetasjen. Babyen blir med ned foreløpig (hennar valg, eg hadde føretrekt at ho la seg for natta samtidig med eldste).

Men eg går ned på vaskerommet medan babyen søv i grinda, og eg går ut og hentar ved når det trengs. Begge desse handlingane kan ta nokre minutt.

Skrevet

Jeg har aldri lagt en baby i en etasje hvor vi ikke sover selv, men har jeg hatt baby i en annen etasje enn vi oppholdt oss i, har vi brukt babycall. Går rundt med en uro, og mener det er helt naturlige instinkter for å beskytte avkommet. Føler ikke det har vært behov for å skaffe hjelp.

Skrevet

Her er det så lydt at jeg hører det bare ungene snur seg i senga, selv om de sover oppe mens vi sitter nede. Og det er faktisk ingen overdrivelse. Ganske slitsomt egentlig...

Anonymous poster hash: eec18...d0c

Skrevet

JA, og det er jævlig slitsomt, kan jeg fortelle deg! :P;)

Skrevet

jal Gjett om jeg hadde vært bekymra! :)

Vi bruker babycall på vår 2,5 åring som sover i samme etasje som oss... Vi ler egentlig av det, siden rommet er 5 meter fra stua, men har en indre uro uten den!

Anonymous poster hash: ca692...6ae
Skrevet

Må innrømme at eg treng babycallen for sette meg til i kjellerstova og snart-toåringen søv i hovudetasjen. Babyen blir med ned foreløpig (hennar valg, eg hadde føretrekt at ho la seg for natta samtidig med eldste).

Men eg går ned på vaskerommet medan babyen søv i grinda, og eg går ut og hentar ved når det trengs. Begge desse handlingane kan ta nokre minutt.

Babyens valg?

Anonymous poster hash: eced6...fd0

Skrevet

Babyens valg?

Anonymous poster hash: eced6...fd0

Hadde babyen valgt å sove, så hadde babyen sluppet å bli med mor ned. Altså babyen velger å være med mor og dit mor skal. U see?

Anonymous poster hash: 88ff4...407

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...