Vinterlilje Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Å være baby- og småbarnsmamma er et liv med mange små og store bekymringer. Du har helt sikkert dine, du også
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Næææh... Trodde jeg skulle bli hysterisk mor, men jeg visst ganske så avslappet Anonymous poster hash: 98a32...260
Vicky Pollard Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2014 Å være baby- og småbarnsmamma er et liv med mange små og store bekymringer. Du har helt sikkert dine, du også Tja, men ikke store deler av døgnet...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Nei jeg bekymret meg ikke (da jeg hadde baby), men jeg satt på spranget hele tiden fordi han rakk å våkne en 20-30 ganger før jeg la meg et par timer etter ham. Måtte alltid være parat. Rakk vel ikke å bekymre meg ettersom jeg måtte inn til ham så ofte. Glad den tiden er over! Anonymous poster hash: e35ee...2e1
☆☆☆ Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Må innrømme at eg treng babycallen for sette meg til i kjellerstova og snart-toåringen søv i hovudetasjen. Babyen blir med ned foreløpig (hennar valg, eg hadde føretrekt at ho la seg for natta samtidig med eldste). Men eg går ned på vaskerommet medan babyen søv i grinda, og eg går ut og hentar ved når det trengs. Begge desse handlingane kan ta nokre minutt.
Elsker livet Skrevet 16. januar 2014 #7 Skrevet 16. januar 2014 Jeg har aldri lagt en baby i en etasje hvor vi ikke sover selv, men har jeg hatt baby i en annen etasje enn vi oppholdt oss i, har vi brukt babycall. Går rundt med en uro, og mener det er helt naturlige instinkter for å beskytte avkommet. Føler ikke det har vært behov for å skaffe hjelp.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #8 Skrevet 16. januar 2014 Her er det så lydt at jeg hører det bare ungene snur seg i senga, selv om de sover oppe mens vi sitter nede. Og det er faktisk ingen overdrivelse. Ganske slitsomt egentlig... Anonymous poster hash: eec18...d0c
studVest Skrevet 16. januar 2014 #9 Skrevet 16. januar 2014 JA, og det er jævlig slitsomt, kan jeg fortelle deg!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #10 Skrevet 16. januar 2014 jal Gjett om jeg hadde vært bekymra! Vi bruker babycall på vår 2,5 åring som sover i samme etasje som oss... Vi ler egentlig av det, siden rommet er 5 meter fra stua, men har en indre uro uten den! Anonymous poster hash: ca692...6ae
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #11 Skrevet 17. januar 2014 Må innrømme at eg treng babycallen for sette meg til i kjellerstova og snart-toåringen søv i hovudetasjen. Babyen blir med ned foreløpig (hennar valg, eg hadde føretrekt at ho la seg for natta samtidig med eldste). Men eg går ned på vaskerommet medan babyen søv i grinda, og eg går ut og hentar ved når det trengs. Begge desse handlingane kan ta nokre minutt. Babyens valg? Anonymous poster hash: eced6...fd0
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #12 Skrevet 17. januar 2014 Må innrømme at eg treng babycallen for sette meg til i kjellerstova og snart-toåringen søv i hovudetasjen. Babyen blir med ned foreløpig (hennar valg, eg hadde føretrekt at ho la seg for natta samtidig med eldste). Men eg går ned på vaskerommet medan babyen søv i grinda, og eg går ut og hentar ved når det trengs. Begge desse handlingane kan ta nokre minutt. Babyens valg? Anonymous poster hash: eced6...fd0 Hadde babyen valgt å sove, så hadde babyen sluppet å bli med mor ned. Altså babyen velger å være med mor og dit mor skal. U see? Anonymous poster hash: 88ff4...407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå