Gå til innhold

Dere med babyer på 6-7 måneder.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sover dem på dagtid, og hvor lenge går det fra siste sovetid og til legging for natta? Jeg sliter med en superovertøtt baby,(tror jeg) og begynner å gå tom for krefter etter snart 4 mnd :/ Har prøvd det meste, men føler det er det samme uansett, og derfor vil jeg gjerne ha erfaringer fra andre :)

Han legger seg senest 19.30. Når bør siste sovetid være over da? Han sover sjelden mer enn en time pr gang på dagtid, og kun to ganger i løpet av dagen. Dette føler jeg er altfor lite for han, og er rimelig sikker på at han er urolig i kroppen fordi han er overtrøtt. Han sovner, men våkner etter maks 30 min, og da er han så trøtt at han bare gråter, og ingenting nytter. Til slutt sovner han i armene mine eller etter MYE trøst i senga :/  Han sover godt når han endelig sovner, og er våken for mat 1-2 ganger i løpet av natta/tidlig morgen.

Anonymous poster hash: 93ec3...ead
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en jente på 7 måneder, siden hun var ca 5 måneder har hun sovet fra 19.00 - 07.15 (da våkner hun når jeg står opp for å få de eldste i bh) så sover hun fra 10.00 - 11.30 og fra 14.30 - 15.30. Selvfølgelig er alt ca tider, det gå ikke alltid på minuttet ; )

Prøv å stå opp til ca samme tid hver dag, senest 07.30 å så legger du opp dagene etter det. Vil da mest sannsynlig bli mer trøtt på dagen og sove mer, og dermed sove bedre på kvelden. Bør ikke sove lenger en til kl 16 på ettermiddagen om du helst vil legge i 19 - 19.30 tia.

Lykke til : )

Skrevet

Slik sover min 6mnd:

Dupp ca 10-1130.

Dupp ca 1430-1500

Dupp ca 1700-1720

Sover for natta 1900 og sover uavbrutt fram til 0800.

Anonymous poster hash: fe116...4c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...