Sandy84 Skrevet 16. januar 2014 #1 Del Skrevet 16. januar 2014 Min lille på 7 uker er ikke noe super smokkegutt, men har veldig behov hvis han har vondt eller akkurat da han sovner.. Uansett natt og dag. Problemet er at han spytter ut smokken etter 3 sekunder, men samtidig så skriker han fordi han skal ha den igjen! Blir gal av å gå inn og ut for å holde på med dette på kvelden,, gjerne 1-2 timer i strekk. Ender som regel med jeg holder på til måltid.. Da gir det seg somregel... Han sovner også med en gang jeg legger, sover kjempe bra i 5 min sp ere pån med smokken.. Sovner innimellom og våkner etter bare ett minutt eller ti... Noen som har det samme?? Tips til hva jeg kan gjøre,,? Prøvd å ta han opp når han skriker så rett ned igjen.. Men funker dårlig... Igjen.. Han er så liten at bare vestand skal det vel ikke være.. Men tærer på når det er slik hveeeer kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 17. januar 2014 #2 Del Skrevet 17. januar 2014 Hvilken smokk bruker du ?? Jeg har best erfaring med NUK smokkene. De to første mine var skikkelige smokkunger tok alt av smokketyper, men lillebror nå er ikke like glad i smokken. Har brukt mam smokken til nå , men han er ikke veldig begeistret... Sutter innimellom menn brekker seg fort. Tenkte å prøve NUK neste gang : )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy84 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 17. januar 2014 Hvilken smokk bruker du ?? Jeg har best erfaring med NUK smokkene. De to første mine var skikkelige smokkunger tok alt av smokketyper, men lillebror nå er ikke like glad i smokken. Har brukt mam smokken til nå , men han er ikke veldig begeistret... Sutter innimellom menn brekker seg fort. Tenkte å prøve NUK neste gang : )) Bruker trøst smokken. Veldig god erfaring fra førstemann også.. De andre smokkene bare brekker han seg av og klarer ikke ta tak i virker det som... Men går du inn med en gang de vill ha smokken eller bare om de begynner å skrike? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Del Skrevet 17. januar 2014 sånn var jenta mi også...sova sm en stein med smokken,for så å grine maaaaange ganger hel til hun sovna ordentlig senere på kvelden. har ikke peiling hvor mange ganger vi var innom rommet hennes på det meste,tjue? tretti?allefall veldig veldig ofte! det gikk seg til av seg selv da hun ble eldre... Anonymous poster hash: 17786...f34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå