Gå til innhold

Hva gjør dere ang mat og barna de dagene dere faster? (5:2)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser dere ikke sammen med de da? Forklarer dere at "mamma slanker seg, så jeg spiser ikke i dag?" Vennligst forklar!

Anonymous poster hash: 87fcb...24a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser dere ikke sammen med de da? Forklarer dere at "mamma slanker seg, så jeg spiser ikke i dag?" Vennligst forklar!

Mine barn legger ikke merke til det. Jeg rydder rundt på kjøkkenet, prater med de, vasker opp og varter de opp. Går helt smertefritt.

Anonymous poster hash: e3c49...09f

Skrevet

Kunne ikke drømme om å ikke spise midag med barna. De andre måltidene er ikke noe problem. Derfor spiser både jeg og mannen middag sammen med ungene, men om vi spiser salat, så pleier vi uansett å varme et rundstykke ved siden av til ungene. Har vi grønnsaksuppe lager jeg en kjele til ungene med litt pølse oppi. Jeg tenker at det er vårt ansvar som voksne å være gode forbilder, og vi hopper altså over andre måltider enn middagen.<br /><br />Vi har hele veien forsøkt å spise sundt, og barna er vant til at det serveres grønnsaker til alle måltider. Det er kun to dager i uken vi spiser noe som er litt annerledes (med ekstra få kalorier) og det går helt smertefritt.<br />

Anonymous poster hash: 508bc...40b

Skrevet

Spiser dere ikke sammen med de da? Forklarer dere at "mamma slanker seg, så jeg spiser ikke i dag?" Vennligst forklar!Anonymous poster hash: 87fcb...24a

Mine barn legger ikke merke til det. Jeg rydder rundt på kjøkkenet, prater med de, vasker opp og varter de opp. Går helt smertefritt. Anonymous poster hash: e3c49...09f

Spiser du ikke middag med barna dine? Er ikke det litt trist?

Skrevet

Jeg faster ikke. Ikke slanker jeg meg, og ikke feirer jeg ramadan. Er det vanlig å faste når man slanker seg?det kan umulig være sunt.

Anonymous poster hash: 20858...051

Skrevet

Enig, det er ikke sunt å hoppe over måltider. Kroppen trenger påfyll av energi hver dag, den tar ikke av lagrene, og så går det greit liksom. Og tro ikke at barna ikke merker det, det gjør de. Dårlige forbilder.

Tren heller mer istedetfor å spise mindre.

Anonymous poster hash: f287e...fed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...