Gå til innhold

Gravid utfor livmoren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 7 nå å har hatt 3 små blødninger, 2 i forje uke og 1 idag. I tillegg har jeg hatt smerter i høyre siden av magen, har det nå mens jeg skriver. Å det er ikke mensen smerter, men mer vonde smerter.. Det stråler helt ned i låret så vondt gjør det, skal jeg kontakte legevakta? Var hos legen idag, å hun sa at jeg måtte ikke nøle med å kontakte visst jeg fikk enda mer vondt. Men vil ikke virke hysterisk... Noen som har noen erfaringer? Smertene har kommen å gådd, men virker som de er blitt verre:(

Anonymous poster hash: 20aed...e15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til legevakta i morgen og krev å bli sendt opp til gyn for ultralyd! Ikke ta noen sjanser!

Anonymous poster hash: 0d88f...049

Skrevet

Jeg hadde ringt legevakten i kveld jeg, evt ringt sykehuset for å få sjekket med UL. Om det er en ExU kan den sprekke og du kan få indre blødninger i buken, tro du meg, det vil du ikke. Min sprakk på operasjonsbordet, heldigvis!

Ring du, de har jo sagt det.

Anonymous poster hash: 42105...5a7

Skrevet

Vil nødig skremme deg men noe V det samme skjedde venninnen min. Hun var gravid men kjente murringer og følte hun var i ferd med å miste. Hun blødde og dagen etter begynte hun å få voldsomme smerter slik at de dro på legevakten. Der ble hun sendt rett til sykehuset. Graviditeten hadde satt seg i den ene eggelederen og denne hadde nå sprukket. Hun måtte rett inn til operasjon og de tømte 1 l blod fra buken hennes. Kan godt hende at det ikke er noe med deg men har legen din sagt du skal ringe legevakten hvis du får mer smerter så syntes jeg du skal gjøre det med en gang. Klem og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...