MarsBaby2011 Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Tuva blir store søster om ca 5-6 uker. Og vi har ikke noen navn vi syns er "fine" eller passer sammen med Tuva. Jeg syns disse navnene er greie men har ingen jeg liker mer enn andre. Mannen min syns ingen av de er spesielt "fine". Så da veit jeg ikke. Vi har lest navneboka opp og ned men blir ikke klok på dette. Håper på litt inspirasjon av dere andre mamma'r og pappa'r her :-) Christer Magnus Ola Lars Anders Marius Henrik Emil Matheo Sondre Jonathan Linus Andreas Arthur Emilian Glenn Henning
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Jeg synes Tord passer perfekt Anonymous poster hash: a1101...c9d
Elskerhøsten2014 Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Tuva og Ola Tuva og Emil Tuva og Magnus Tuva og Arthur Tuva og Jonathan Tuva og Anders Var alle fine
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Ville ihvertfall ikke valgt navn som Matheo eller Emilian. Passer dårlig til norske Tuva. Hva med: Birk Olav Olai Sondre Vegard Even Trym Mikkel Teodor (ja, vet det ikke er norsk, men synes det passer bra.) Sivert Alfred Anton Erlend Anonymous poster hash: 8fcb4...b76
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Du hadde mange fine, men IKKE superharry Christer, Matheo eller Emilian. Hadde blitt negativt overrasket hvis jeg kjente deg og du hadde valgt et slikt navn etter Tuva. Anonymous poster hash: af89e...834
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Du hadde mange fine, men IKKE superharry Christer, Matheo eller Emilian. Hadde blitt negativt overrasket hvis jeg kjente deg og du hadde valgt et slikt navn etter Tuva. Anonymous poster hash: af89e...834 Fordi DU mener de er superhatty, vil det ikke si at ALLE andre også mener det vet du.. Jeg blir overasket over slike mennesker som deg. Du er superharry. Anonymous poster hash: fdfe9...d7e
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 Du vet ingenting om jeg er superharry. Og jo, det er fullt mulig å mene det! Og legger man ut navn her må man tåle å høre det. Sikkert mange som ikke liker 'mine' navn, men harry er de ikke. Men kanskje noen andre negative adjektiv for noen. Tåler å høre det. Anonymous poster hash: af89e...834
*Dubsgirl* Skrevet 17. januar 2014 #8 Skrevet 17. januar 2014 Tuva blir store søster om ca 5-6 uker. Og vi har ikke noen navn vi syns er "fine" eller passer sammen med Tuva. Jeg syns disse navnene er greie men har ingen jeg liker mer enn andre. Mannen min syns ingen av de er spesielt "fine". Så da veit jeg ikke. Vi har lest navneboka opp og ned men blir ikke klok på dette. Håper på litt inspirasjon av dere andre mamma'r og pappa'r her :-) Christer Magnus Ola Lars Anders Marius Henrik Emil Matheo Sondre Jonathan Linus Andreas Arthur Emilian Glenn Henning Mange fine navn på lista di De jeg syns passer best med Tuva er: Sondre Magnus Henrik Emil Andre forslag: Tuva og Theo Tuva og Sander Tuva og Brage Tuva og Adrian Tuva og Mikkel Tuva og Mikael Tuva og Filip Tuva og Eskil Tuva og Victor Tuva og Didrik Tuva og William Tuva og Kasper Tuva og Jonas Tuva og Jakob Tuva og Tobias Tuva og Ulrik
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 17. januar 2014 #9 Skrevet 17. januar 2014 Tuva er kjempefint. Synes Marius, Emil eller Linus passer best Kjenner et søskenpar som heter Tuva og Teodor, og det er en fin kombinasjon
MarsBaby2011 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 17. januar 2014 Tusen takk for mange fine navn:) Skal snakke med mannen i kveld. Da skal vi skrive ned navnene vi liker best på hvert vårt ark, og se om det er mange felles:) Så har vi ett utgangspunkt sammen, til prinsen kommer Tar gjærne imot flere forslag :-)
Pei Skrevet 17. januar 2014 #11 Skrevet 17. januar 2014 Synes Tuva og Linus var fint,og Tuva og Theo som foreslått! :-)
pinoisme Skrevet 17. januar 2014 #12 Skrevet 17. januar 2014 Liker Arthur klart best av dine forslag! Arthur er så kult. Kjenner søsken som heter Tuva og Oliver.
Milla1880 Skrevet 17. januar 2014 #13 Skrevet 17. januar 2014 Tuva og Hans, Tuva og Victor, Tuva og Viljar. Enig med dei som synes du bør unngå 3 av navnene på lista di. Av dine liker eg best Brage og Arthur. Kule navn.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #14 Skrevet 17. januar 2014 Tristan Sandro Devin Dardan Collin Joel Bentley Aron Imre Steffen Anonymous poster hash: e501e...38e
AngelAnine Skrevet 17. januar 2014 #15 Skrevet 17. januar 2014 Mathino Sakarias Nikolas Matteus Elias Sander Mats Storm Minato Valdemar
Sesilia Skrevet 26. januar 2014 #18 Skrevet 26. januar 2014 Hei Svarer uten å se hva de andre har svart... Dette med navn er ikke bare lett, altså! Hva med Tuva og Tage? Mange fine andre navn på T, eller andre korte navn i samme gata... Norrønt/nordisk er veldig fint Tage (favoritt!) Trym Tarald Emre/Emrik Eller et annet litt staut navn, som Eirik, Henrik, Sondre, Sander... Lykke til!!! Sesilia
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #19 Skrevet 26. januar 2014 Vi har tenkt mye på Tuva som navn om vi får en datter i fremtiden. Hun ville da eventuelt bli lillesøster til Ole Anonymous poster hash: 176fa...d93
Petronellia Skrevet 28. januar 2014 #20 Skrevet 28. januar 2014 Tuva og Thomas var det første jeg kom på, det synes jeg klinger bra sammrn. Ellers hadde du mange fine navn på lista di! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå