Gå til innhold

Ekstra sjekk på føden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange ganger ila svangerskapet var du på ekstra sjekk på føden pga lite liv eller annet?

Jeg har vært der 4 ganger alt, syns jeg er hysterisk..

Anonymous poster hash: ebd4c...fcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjerde svangerskap nå. Har aldri vært på noen ekstra sjekk.

Anonymous poster hash: 11943...c07

Skrevet

Var der en gang i uker fra uker 24.

Anonymous poster hash: a0cf6...e92
Skrevet

Var på føden maaaaaaange ganger, men det var pga alvorlig sf :) Ble ihvertfall godt kjent der før fødsel ;)

Anonymous poster hash: f74a8...4a9
Skrevet

Jeg var der en gang med nr 2 pga et fall, de ville sjekke at alt sto bra til med ungen. Ellers ingenting. 

Skrevet

En ekstra sjekk med begge to. Første var på overtid, andre var rett før termin.

Heller en sjekk for mye enn en for lite var mantraet på føden hvor jeg var. Så nei, du er nok ikke hysterisk. Men det finnes jo en del triks med kald drikke, sukker etc. som ofte funker på rolige babyer.

Skrevet

Har vært der 2 ganger pga blødninger, 1 gang pga lite liv og 1 gang pga høy hjertelyd etter jm time.. blir bekymret for den minste ting :P

Anonymous poster hash: ebd4c...fcc

Skrevet

aldri vært på ekstra sjekk i noen av mine to sv.skap

Skrevet

Aldri i mine 5 svangerskap.

Skrevet

Ingen og har 3 barn.

Anonymous poster hash: dd705...6db

Skrevet

UL hver 14 dag fra uke 12. Hver uke fra uke 30. Fare for TTTS

Anonymous poster hash: 5afcf...530

Skrevet

Var innom en gang i uke 39 fordi jeg plutselig ble så svimmel at jeg ikke kunne se og følte meg kvalm og uvel. Jeg trodde vel strengt tatt ikke at det var noe alvorlig gale men jeg tenkte at hvis det var noe nå og jeg ikke sjekket det så kom jeg til å angre for alltid.
Gutten kom i uke 41.

Skrevet

Vært der en gang og vært gravid to ganger. Blei påkjørt og da mente mannen jeg burde ta en sjekk på legevakta, jeg mente ikke det var nok til det. Legevakta sendte meg på føden siden legen var helt fersk. Ikke noe galt, og legen på føden var også fersk så han lekte seg med ul. Han spurte meg om det var greit, og jeg sa ja. Fikk noen fine bilder med meg hjem. Ansiktet jeg fikk bilde av var ansiktet som kom ut noen uker etter. Det var gøy, trodde ikke det ble så likt.

Anonymous poster hash: bdd6d...82b

Skrevet

Var en gang på føden pga rier i uke 36.. stoppa opp da. Også var jeg mye på svangerskapspoliklinikken pga diabetes.

Anonymous poster hash: 161ef...7e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...