Gå til innhold

selma07 og engel, hvordan går det med deg?

lioness*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk❤️❤️ går bra!! Var på ul i går;) en vakker liten en med et hjerte som tikker og slår❤️❤️ Får litt hetta hver gang jeg oppdager blod, men vet jo at det er lutinusen... Tusen takk for at du tenker på meg:) 8+6 el 9 idag!!!! Termin 23. August! Hvordan går det med deg? Klem

Så fint å høre! Nå går det riktig vei :) Bare noen få uker igjen, så er du i 2. trimester. Utrolig flott at det skulle klaffe igjen såpass raskt, og nå krysser vi fingre og tær for den lille spiren din.

Det går fint her. Er 17+5 og teller ned til ordinær ultralyd på onsdag. KJEMPEspent, både på om at ser bra ut selvfølgelig, og på tvillingenes kjønn. Lengter etter å gi meg selv "lov" til å tørre å tro på dette på ordentlig, og kjøpe inn litt klær og utstyr. Vil ha med med UL først. 

Termin ca. 23. juni her, men tvillinger kommer vel oftest i uke 36-38, så kanskje rundt 1. juni har vi fått antydninger om. 

Spennende tider!

Hurra hurra for selma og lioness (og meg) :D :D :D

9 uker og bankende hjerte dette må da gå bra selma!!!!

Masse lykke til på oul til onsdag Lioness :) blir nok deilig å få den overstått... tenker sånn jeg og... tror det blir litt innkjøp etter oul :)

jeg er nå kommet meg helt til 16+4 :D Oul neste mandag :) 27 januar :)

godt å høre at alt står bra til :D hipp hurra nå kan vi gå våren og sommeren i møte med voksende mager :D

Annonse

Hei tante-esel: går fint men eg er jo dritstor.....men verdt det. Teller ned eg no til igangsetting....16 dagar igjen....og tida sneglar :)

Eg følger deke alle her, og det ser jo veldig bra ut foreløpig :) eg trur det går for alle til slutt....det er berre det om man faktisk klarar å gå gjennom desse åra og dette dritet. Dei som opplever kun normale svangerskap skulle ha visst kor heldige,dei er :)

Hei tante-esel: går fint men eg er jo dritstor.....men verdt det. Teller ned eg no til igangsetting....16 dagar igjen....og tida sneglar :)

Eg følger deke alle her, og det ser jo veldig bra ut foreløpig :) eg trur det går for alle til slutt....det er berre det om man faktisk klarar å gå gjennom desse åra og dette dritet. Dei som opplever kun normale svangerskap skulle ha visst kor heldige,dei er :)

æææ bare 16 dager igjen!! evt kortere hvis de bestemmer seg for å komme litt før :P bra at du er stor :D da er det jo litt størrelse på barna og :) ja, det er spennende tider for mange av oss som har slitt lenge nå!! Og veldig deilig at det ser ut til å løsne og at det går bra med alle og enhver :D

jeg føler meg fortsatt ikke helt trygg, enda jeg er over 4 mndr på vei nå, men det følger jo med når man har ventet så lenge... samtidig så tror jeg at dette barnet er kommet for å bli :D

Du får spare krefter nå, for det vil du trenge :) Masse lykke til med alt det forestående!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...