Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Noen som har erfaring med det? Legen mente at det ikke er noe, og at sikkert er psykisk, at han for eksempel "glemmer" å puste. Han er frisk og fin ellers. Anonymous poster hash: 98a8b...1bc
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Dra til en annen lege. Anonymous poster hash: 15a40...1b3
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Hadde gått til en annen lege rett og slett. Anonymous poster hash: 27562...a6b
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Jeg ble fort tungpustet og følte jeg ikke klarte å trekke pusten skikkelig ned i lungene. Fastlegen mente det var stress.. Noen år senere var jeg hos ØNHlege. Der ble det spurt om allergier osv, og jeg nevnte pusteproblemer. De kunne ikke se noe galt der, men fikk med resept på et apparat jjeg skulle puste inn i morgen og kveld i 2-3 uker. Da de såg på variasjonene på hvor mye jeg klarte å puste ut vvar det ingen tvil om at det var astma! Anonymous poster hash: 8f4a9...54a
MrsMilla Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Jeg er sånn. Har astma. Går ikke over av seg selv ved å tenke det bort, nei, på linje med annen sykdom. Jeg er mye bedre med singulaire, tabletter du får på resept, da trenger jeg ikke annen medisin. Vær obs på melkeprodukter. Det forverrer ofte situasjonen mye. Prøv med litt lakrosefritt og mer kokosmelk, mindre problemer med luftveiene da...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Lege.. Ikke gi deg. Rett og slett! Anonymous poster hash: 9ea19...d53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå