Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Ikke lyst til å betale for mye.. Sparkjøp og Obs har ikke. Noen tips? Og for dere som evt kun skriver innlegg for å arrestere for bruk av stropper så er det fordi babyen kun er 5 mnd gammel, og som klarer å snu seg fra rygg til mage, men ikke motsatt -noe som gjør oss bekymret for nettene! Anonymous poster hash: 6e5d3...934
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Her: http://www.babyshop.no/dyner-og-tepper/nattpose-med-stropper-1 Jeg har kun sett det der. Anonymous poster hash: dec09...c9b
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Vi har brukt dette til begge våre barn. Da de fikk pose så begynte de å sove hele natten uten noe tull, så så ille kan det ikke være. Vi har alltid kjøpt de på babyshop. De koster rundt 599,- fordi det er babydan. Og det merket koster, jo. Er du heldig kan du finne en utgående modell på salg i disse tider. Jeg har bare opplevd det en gang og vi har hatt ganske mange de de siste åra. Anonymous poster hash: bddfb...e7d
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Babyer kan trygt sove på magen fra de er sterke nok til å snu seg selv den veien. Babyer har jo også behov for å snu seg og bytte stilling på nettene.. Selv om det koster litt nattesøvn for oss foreldre.. Er vel derfor vi har permisjon også? Jeg tenker at babyer er små mennesker. Store mennesker liker ikke å bli bundet fast når de skal sove, så tviler på at det er noe særlig humant å gjøre dette med babyer. Vet du ikke ønsket kritiske svar, men vi alle trenger å bli utfordret litt på tankegangen vår i blant. Også jeg. Anonymous poster hash: 1b4d5...15a
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Men svøping er å hindre babyen i å snu seg eller sprelle, jeg vil ikke si at verken stropper eller svøp er barnemishandling akkurat. Anonymous poster hash: dec09...c9b
Bustetroll Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Jeg holdte på å gjøre det selv. Veldig glad jeg sparte de pengene.. Jeg ville , ikke fordi hun sov på magen, men fordi hun alltid våknet når hun rullet på magen og begynte å gråte. Men det gikk over etter ca 14 dager, så hadde vært et unødvendig kjøp.. Alle "faser" går ganske fort over igjen, og det er ikke farlig for babyen å sove på magen så lenge den snur seg selv =) De fleste babyer foretrekker å sove på magen alikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå