Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Jeg elsker blomster, men er elendig på å holde dem i live så jeg spør dere som kanskje har litt mer ekspertise I blomsterbutikken sier de at Primula skal vannes "fra skåla", altså, de skal trekke opp vannet selv etter hva jeg forsto. Så jeg fyller litt vann i kummen og lar dem trekke til seg vann. Men allikevel.. Hvert år blir de slappe og begynner å henge. Så tørker bladene inn og de er døde holder liv i dem i maks 2 uker Hvordan holder dere liv i deres Primulaer?? Anonymous poster hash: 4a6bd...b88
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 pass på at de ikke står for varmt, da henger de fort! de skal heller ikke tørkes helt inn mellom hver gang.. Lykke til :-) Hilsen tidligere ansatt i blomsterbutikk Anonymous poster hash: c8808...033
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 pass på at de ikke står for varmt, da henger de fort! de skal heller ikke tørkes helt inn mellom hver gang.. Lykke til :-) Hilsen tidligere ansatt i blomsterbutikk Anonymous poster hash: c8808...033 Tusen takk!! Da skal jeg sette dem i kjøkkenvinduene, der er det litt trekk. Tåler de trekk, forresten? Anonymous poster hash: 4a6bd...b88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå