Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 I to år har barnet vårt slitt med søvnen. Våkna opptil 10-11 ganger i løpet av en natt så sier seg selv at hun ikke sov lenge om gangen. Nå har oppvåkningene roa seg til 2-3 ganger i løpet av en natt, men når hun sover er hun så urolig! Armer og bein går alle veier, snur seg rundt hele tiden, reiser seg opp i søvne, krabber i søvne osv. Vi var hos lege på det verste og fikk da Vallergan. Barnet var da 1,5 år. Brukte det en gang og aldri mer for synes hun var altfor liten. Har prata mer med lege, hs og bhg., men vi får bare råd om ting vi har prøvd. Vi har prøvd ALT. Møter jeg nye folk tror de jeg er i 30-åra, jeg er 24 og ser sliten ut konstant! Vi trenger hjelp. Barnet vårt trenger hjelp! Hun må få sove snart! Hittil i 2014 har hun sovet kun 1 natt uavbrutt Anonymous poster hash: b5756...6c7
♥Nemi♥ Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Sender deg en klem. Vår datter våknet også og var urolig fra 5 mnd. til 2års-alderen. Var helt grusomt å ikke sove. Vi søkte ikke hjelp, da det gikk litt over etter hun ble 2. Men hun våkner enda hvert fall 1 gang om natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå