Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Jeg føler at jeg ikke gjør annet enn å google om dagen! Lete etter tegn og gode indikasjoner på at jeg KAAAN være gravid.... Det som er så dritt at alt er så individuelt, og det virkelig ingen fasitsvar på NOE!!! Bortsett fra at om du temper og el har vært så er det ingen sjanse igjen før neste pp. Kunne det ikke vært noe mer håndfast???!!! Denne kroppen er til å bli gal av! Det burde vært en oppskrift på hvordan man blir gravid, som garanterer resultat Anonymous poster hash: 8a48c...c3e
rach28 Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Jeg føler at jeg ikke gjør annet enn å google om dagen! Lete etter tegn og gode indikasjoner på at jeg KAAAN være gravid.... Det som er så dritt at alt er så individuelt, og det virkelig ingen fasitsvar på NOE!!! Bortsett fra at om du temper og el har vært så er det ingen sjanse igjen før neste pp. Kunne det ikke vært noe mer håndfast???!!! Denne kroppen er til å bli gal av! Det burde vært en oppskrift på hvordan man blir gravid, som garanterer resultat Anonymous poster hash: 8a48c...c3e Hei! Jeg er så enig med deg! Jeg google mer ihjel jeg også. Finner det ene tipset for å bli gravid etter det andre, men ingenting er jo håndfast. Har foreløpig kun prøvd rosenrot og grapefruktjuice, uten stort helle. Sluttet på p-piller i september, og fortsatt har det ikke skjedd noe. Har nå gått til innkjøp av Clear Blue fertilitetsmonitor, håper virkelig det hjelper. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Godt det ikke bare er meg.... Håper ikke jobben må ta en search på maskinen min for da finner de mange ting jeg har googlet haha! Lykke til til deg også Skijenta! Håper det klaffer for deg snart! Jeg hadde el i går og sex på mandag, så det kan bli spennende fremover. Mannen er ikke hjemme nå så fikk ikke prøvd el dagen eller de to dagene før. Men 2,5 dager bør vel spermen leve vel!!!! Anonymous poster hash: 8a48c...c3e
Gjest Leelu30 Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Hahaha! Jeg er selvutnevnt dronning av Google. Jeg gjør jo ikke annet. Bruker google til absolutt alt. Det er også ekstremt mye rart som kommer opp som forslag i søkefeltet... Et eksempel er en gang jeg skulle google "vanlig å blø hver 14. dag" dette var før jeg visste at jeg hadde eggløsningblødning.... så kom det opp et forslag for meg "Vanlig å blø hver gang jeg driter".... hahaha! stakkars menneske som har googlet det
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 HAHAAHAAAA Så funny! Ja, det er helt villt, så mye man kan google og faktisk få et (sant eller ikke) svar på Jeg googler stoooore deler av dagen og leeeeter etter symptomer så det synger etter! Det er helt sjukt! Og såååå mange tråder det er om disse emnene, og forskjellige svar. Man kan jo bli crazy! HI Anonymous poster hash: 8a48c...c3e
frklena Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Mhm!! Jeg har også googlet meg halvt i hjel... >.< tørr ikke la mannen bruke pcen min omtrent. Han bare ler av meg da, haha.
Mariannee89 Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 Jeg driver også å googler!! Nå er det 7 dager siden eggløsning i morgen, i dag har jeg vært sinnsykt svimmel og uvel i magen(kan være pga travel jobb), men krysser likevel fingra Så i kveld har jeg tilbringt mange timer på google.. Håpløs
linayah Skrevet 21. februar 2014 #8 Skrevet 21. februar 2014 Fantastisk tråd Kjenner meg litt for godt igjen!
Moli24 Skrevet 27. februar 2014 #9 Skrevet 27. februar 2014 Liker siden!!! Kjenner meg veldig igjen Dere vet at dere kan slette historikken? Gjorde det på jobben, ville ikke at noen der skulle se historikken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå