Gå til innhold

3 uka med mensen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir sprø! 6 mnd siden fødsel, men jeg har ikke brukt noe prevensjon før nå. Startet på nytt brett når jeg fikk mens for 3 uker siden, og har blødd hver dag. I Helga gadd jeg ikke mer og slutta, men det gir seg ikke. Er det helt vanlig?! Aldri opplevd før

Anonymous poster hash: 66603...77c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en hormonforstyrrelse. Opplevd det samme, og det var det. Gå til legen og få tatt blodprøve.

Anonymous poster hash: f8f69...3b4

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Høres ut som en hormonforstyrrelse. Opplevd det samme, og det var det. Gå til legen og få tatt blodprøve.Anonymous poster hash: f8f69...3b4

Hvor lenge blødde du da da? får ikke time her til sånt med mindre det står om liv...

Skrevet

Ikke uvanlig nei... Fikk beskjed av legen min da jeg begynte på p-piller etter fødsel at det kunne ta 3 mnd før ting stabiliserte seg... Altså at jeg kunne blø hver dag i en lengere periode og omtrent ikke ha blødningsfrie dager... Etter 6 mnd med å "mensen" mer enn jeg ikke hadde den bestemte jeg meg for å kutte ut, men da var jeg allerede blitt gravid isteden...

Men det kan være at du ikke tåler akkurat det merket du har nå og kan prøve et annet :)

Skrevet

Ikke uvanlig nei... Fikk beskjed av legen min da jeg begynte på p-piller etter fødsel at det kunne ta 3 mnd før ting stabiliserte seg... Altså at jeg kunne blø hver dag i en lengere periode og omtrent ikke ha blødningsfrie dager... Etter 6 mnd med å "mensen" mer enn jeg ikke hadde den bestemte jeg meg for å kutte ut, men da var jeg allerede blitt gravid isteden...

Men det kan være at du ikke tåler akkurat det merket du har nå og kan prøve et annet :)

Ja, opplevde det sist med cerazette, da var det første gang jeg brukte den. Men nå begynte jeg på de jeg alltid har gått på så tenkte det var greit... Jeg gidder ikke styre så mye for kroppens del, mannen skal inn å slippe snappet snart, tenkte bare jeg kunne bruke noe i påvente...

Anonymous poster hash: 66603...77c

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, opplevde det sist med cerazette, da var det første gang jeg brukte den. Men nå begynte jeg på de jeg alltid har gått på så tenkte det var greit... Jeg gidder ikke styre så mye for kroppens del, mannen skal inn å slippe snappet snart, tenkte bare jeg kunne bruke noe i påvente...Anonymous poster hash: 66603...77c

Herregud, her er jeg anonym og ikke om hverandre (ser at den er haka av fast??) var ikke meninga å være anonym :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...