Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 hei, jeg har ei jente på 3,5 år som er helt ekstremt mamma-dalt. Dersom jeg er i rommet, så henger hun på meg som en klegg. Pappaen er ingenting verdt så lenge jeg er hjemme. Hvis jeg skal noe på ettermiddagen (på butikken, møte eller noe annet), blir hun helt hysterisk og klenger seg til meg. Gråter til jeg kommer hjem igjen. Jeg har trodd det var en periode, men nå har det gått et halvt år og ingenting har bedret seg. De gangene jeg har vært bortreist, er det greit, men jeg må planlegge slik at hun ikke ser meg (etter bhg f.eks) før jeg reiser. da starter hylekoret. har prøvd å snakke med ho om det, at ho må være med andre enn mamma også, at ho kan være hos bestemor alene også, og komme hjem når ho vil (bor i generasjonsbolig). da sier ho jada, jada, men jeg vil jo være med mamma også. Jeg føler meg nesten litt kvelt, og pappaen syns jo det er rimlig kjipt.. Noen tips til hva vi kan gjøre? Har noen opplevd det samme, og går det over?? Anonymous poster hash: 664b2...b48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå